Lieven De Jonge

Perfect brandhout, mooi op maat gezaagd en gekliefd. Netjes verpakt en mooi gestapeld.

bb

Top

niks

Sonja

Vlotte service en goede informatie op de website

in het midden van de geleverde stapel waren er stiekem stukken hout van mindere kwaliteit verstopt....

Barremaecker Henk

Correcte en stipte uitvoering van de gedane bestelling

Stuart De Vlieger

Correcte afhandeling

Alles tip top

Marc Oosterlinck

Zeer betrouwbaar.

Niek Boeye

Via de website gemakkelijk te bestellen, te betalen, en de gewenste leverdatum op te geven.

Ik had op voorhand een e-mail gekregen ivm de de levering van het hout op de afgesproken dag. Normaal zou ik om 9u een e-mail of sms krijgen met een link naar een trackingtool zodat ik kon... Ik had op voorhand een e-mail gekregen ivm de de levering van het hout op de afgesproken dag. Normaal zou ik om 9u een e-mail of sms krijgen met een link naar een trackingtool zodat ik kon inschatten wanneer ongeveer geleverd zou worden. Dit werkte echter niet: ik heb geen e-mail ontvangen; plots belde men om 8u aan om het hout af te leveren. Een geluk dat ik die dag de kinderen niet naar school moest brengen.

Frederik Mestdagh

Het gemengde houtpakket is naar mijn wens .

De leveringsfirma had me beter kunnen verwittigen, op voorhand een dag later dan gepland geleverd, toch allemaal goed toegekomen

Patrick lagaisse

Vlotte service