Eric van Driessche

Houtbrander

Zeer tevreden

Geen verbeterpunten

Marjolein

Vlotte bestelling, erg snel antwoord op mijn vragen

Geen tips

J

Poort laten openstaan in hoop dat ze niet op de oprit leveren. Ze hebben de hint gesnapt. Super!

Track and trace was niet erg behulpzaam. Kon niet anticiperen wanneer ze zouden leveren.

Ringoet- Van Laere

Best ok.

Jammer dat de beloofde aanmaakblokjes niet werden meegeleverd.

Schuddinck

Prima , geleverd zoals beloofd !

Ik miste mijn aanmaakblokjes omdat ik mijn bestelling al afgerond had voor ik dat zag op de website, spijtig.

Caroline Bourgonjon

Uitstekend brandhout maar de levering was een ramp. Leveringsdienst liet palet achter op de openbare weg, ze hadden zelfs geen materiaal mee om het palet op de stoep te plaatsen.

Dit was onze tweede bestelling. De eerste keer verliep alles prima. Nu de tweede keer was de transporteur helemaal niet ok. Palet werd op de openbare weg geplaatst. Transporteur kon het palet niet... Dit was onze tweede bestelling. De eerste keer verliep alles prima. Nu de tweede keer was de transporteur helemaal niet ok. Palet werd op de openbare weg geplaatst. Transporteur kon het palet niet tot de deur brengen, zelfs niet op de stoep. Hiervoor hadden ze niet het nodige materiaal mee. De stoeprand is nochtans slechts een 2-tal cm. Wij kregen meteen problemen met de politie omdat het palet op de openbare weg stond vlak voor ons huis en dit zonder signalisatie.

Brecht Lippens

Snelle service, niet goedkoopste, maar ik twijfel over de droogte van het hout. Ik heb hetzelfde hout besteld een half jaar geleden bij een conculega, dat hout rookte niet terwijl het recent... Snelle service, niet goedkoopste, maar ik twijfel over de droogte van het hout. Ik heb hetzelfde hout besteld een half jaar geleden bij een conculega, dat hout rookte niet terwijl het recent geleverde dit wel (fel) doet.

Droog hout

noerens marc

Correcte behandeling van onze bestelling

zo verder doen

Wim Danckaert

Goede prijs, eerlijk hout, stipte levering

Zet vooral in op lokaal brandhout, en communiceer dit duidelijk op de website