Philippe Stubbe

Uitstekende houtkwaliteit maar de levering liet veel te wensen over! Bij eerste poging tot levering aankomst 4 uur later dan voorziene leveringstijd en met een 10 tonner vrachtwagen voor 1 palletje.... Uitstekende houtkwaliteit maar de levering liet veel te wensen over! Bij eerste poging tot levering aankomst 4 uur later dan voorziene leveringstijd en met een 10 tonner vrachtwagen voor 1 palletje. Batterij heftruck leeg dus levering niet mogelijk. Volgende dag opnieuw geprobeerd (2 uur later dan voorzien) en wederom met veel te grote vrachtwagen. Heftruck ongeschikt om op grind te rijden en dus nauwelijks leverbaar. Pallet uiteindelijk midden oprit laten staan. Niet voor herhaling vatbaar!. Ofwel leveren met kleinere vrachtwagen ofwel met heftruck die op grind kan rijden (grotere wielen).

Levering niet optimaal

Black Smoke BVBA

Goede levering, matige administratie

Bij een houtsoort de verschillende opties weergeven, grootte, met/zonder schors. Een zoekfunctie

Bv peter garmyn

Snelle en correcte levering

Reactie Brandhout.com:

Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden!

Verhoeven Johny

Hartelijk bedankt!

Geer

Top

Reactie Brandhout.com:

Dank u wel voor uw review!

De Spiegeleer

houden zich niet aan de afspraak

Afspraken nakomen

Reactie Brandhout.com:

Goedemiddag, jammer om te horen dat u niet tevreden bent over het verloop van uw bestelling. Ik ben op de hoogte van het feit dat het niet soepel is verlopen in het bezorgproces, hierover hebben wij... Goedemiddag, jammer om te horen dat u niet tevreden bent over het verloop van uw bestelling. Ik ben op de hoogte van het feit dat het niet soepel is verlopen in het bezorgproces, hierover hebben wij ook meerdere keren contact gehad. Wij voelen ons verantwoordelijk voor uw bestelling totdat deze is bezorgd, dus ook wanneer er bij de bezorger iets misgaat, willen wij dit oplossen. Ondanks dat wij hier bovenop zaten heeft het toch meerdere dagen geduurd totdat uw bestelling bezorgd werd. Onze excuses voor de vertraging die de bezorging van uw bestelling op heeft gelopen, dat is niet de service die we willen verlenen.

Ooms Erik

Goed,9/10

Blijven gaan op dit niveau

LABENS

Na een klacht (volgens dit bedrijf zeer terecht) werd me een tegoedbon van 50 euro gestuurd.
Maar de volgende levering had hetzelfde probleem (extreem veel kleine houtjes, formaat "aanmaakhoutje")
Levering was perfect op tijd en een zeer behulpzame chauffeur.

Selectie van hout (maatvoering) kan beter.