Product

Steffi

Waar voor je geld.

Willeke

Ik heb een heel positieve ervaring. Ik had perongeluk de verkeerde maat besteld, Dit werd vlot opgepakt en geregeld, waarna de grondbox ook nog vlot bezorgd werd. Super bedankt
. Ik ben erg...
. Ik ben erg blij met de grondbox.

Prima info en dito levering. Ben zeer tevreden.

Jelena

Super tevreden!

Uitstekende service en kwaliteit

Lili

Snelle en goede service

Ik heb goede ervaring met boxenland. feedback over afgeronde hoeken lijkt meegenomen. bij de nieuw bestelde tegels zit wel steeds een afgeronde hoek erg fijn.

Joris

We hebben een grondbox met vloertegels hier besteld. We zijn blij met de kwaliteit van het eindproduct (grondbox is stabiel en degelijk, en makkelijk in elkaar te zetten; vloertegels passen goed. Ik... We hebben een grondbox met vloertegels hier besteld. We zijn blij met de kwaliteit van het eindproduct (grondbox is stabiel en degelijk, en makkelijk in elkaar te zetten; vloertegels passen goed. Ik heb vanwege de kamerindeling twee verschillende groottes gecombineerd) en met de leversneldheid. De informatie op website is wat summier met ze reageren snel per e-mail met extra uitleg.

Reactie Boxenland.nl:

Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling en nog veel plezier toegewenst met de grondbox/playpen en zachte puzzel vloertegels/speelmat!

Tom Van den Eynde

Schitterend