Product

Natacha

Zeer goede kwaliteit. Ik ben heel tevreden!

Floor

Vorig jaar heb ik bij Boxenland een grondbox en speelmatten besteld voor mijn tweeling. Zo mooi materiaal en een goede prijs / kwaliteit verhouding. Omdat we zo trevreden zijn hebben we ook onze... Vorig jaar heb ik bij Boxenland een grondbox en speelmatten besteld voor mijn tweeling. Zo mooi materiaal en een goede prijs / kwaliteit verhouding. Omdat we zo trevreden zijn hebben we ook onze veiligheidshekjes besteld. Wat ook erg fijn vind is het professionele advies dat je vooraf en ook achteraf krijgt. Al mijn vragen werden beantwoord en nog fijner er werd met mij meegedacht. Ga zo door Boxenland!

De Verbinding bV

Zeer positief en een snelle levering.

Sabine

Netjes, betrouwbaar en vrij vlotte levering.

Reactie Boxenland.nl:

Bedankt voor het delen van jullie positieve feedback/review over de recent aangeschafte zachte (foam) (puzzel) vloertegels/speelmat

Fresh Flix

Boxenland kon gelukkig sneller dan aangegeven leveren, wat nodig was voor een project. Hartstikke bedankt, want hierdoor is het project een succes geworden!

Madelon

Levering duurde iets langer vanwege vakantie, maar dit werd wel netjes bij bestellen aangegeven

Yuliya Bell

Heel snel goed advies - stipt en correcte levering - product beantwoordt aan de verwachte kwaliteit - correcte prijs

Noortje oome

Een vriendelijk en nuttig bedriif

Katrien Snauwaert

Prima service!