Product

Sabine

Netjes, betrouwbaar en vrij vlotte levering.

Reactie Boxenland.nl:

Bedankt voor het delen van jullie positieve feedback/review over de recent aangeschafte zachte (foam) (puzzel) vloertegels/speelmat

Fresh Flix

Boxenland kon gelukkig sneller dan aangegeven leveren, wat nodig was voor een project. Hartstikke bedankt, want hierdoor is het project een succes geworden!

Madelon

Levering duurde iets langer vanwege vakantie, maar dit werd wel netjes bij bestellen aangegeven

Yuliya Bell

Heel snel goed advies - stipt en correcte levering - product beantwoordt aan de verwachte kwaliteit - correcte prijs

Noortje oome

Een vriendelijk en nuttig bedriif

Katrien Snauwaert

Prima service!

Samuels

Hoi de kleur van de artikelen waren erg verschillend met de kleur op de website. Waardoor j niet echt krijgt wat j bedoelde.. Verder was de service wel goed.

Reactie Boxenland.nl:

Fijn dat je tevreden bent met onze service bij de 2 bestellingen. Ook fijn dat we inmiddels nog contact kunnen hebben i.v.m. de kleur van de zachte vloertegels/speelmatten. Het kan soms zijn dat de kleur net wat anders is dan de getoonde kleur op het beeldscherm. We proberen met tal van (werkelijke) (voorbeeld)afbeeldingen wel een zo waarheidsgetrouw beeld van de kleuren te laten zien. We wensen jullie veel plezier toe met de speelmat.

Natureluur

Heel positief!

Gwen

Mooi product, een van de weinigen die pastel kleurige puzzelmatten verkoopt. Alleen zeer spijtig dat je 80euro betaald voor een speelmat in pastel kleur. Zeer duur dus. Sommige matten hebben ook...

Reactie Boxenland.nl:

Fijn dat jullie het een mooi product vinden! Zoals we inmiddels ook rechtstreeks aan je hebben laten weten dienen jullie de zachte vloertegels andersom neer te leggen. De gladde kant waarop luchtbelletjes te zien kunnen zijn is de onderkant.