Product

Meik

Perfect! Snel en erg mooie producten

Anouk

Snelle levering, product zoals omschreven. Nadeel bij bestellen van tegels in meerdere kleuren is dat je na iedere selectie helemaal opnieuw naar het product moet en niet direct een andere kleur kan... Snelle levering, product zoals omschreven. Nadeel bij bestellen van tegels in meerdere kleuren is dat je na iedere selectie helemaal opnieuw naar het product moet en niet direct een andere kleur kan selecteren van hetzelfde product.

Reactie Boxenland.nl:

Bedankt voor jullie feedback! Het is inderdaad zo dat onze zachte puzzel vloertegels los per stuk te bestellen zijn en de gewenste kleur kan worden gekozen. Het is mogelijk om in de winkelwagen op... Bedankt voor jullie feedback! Het is inderdaad zo dat onze zachte puzzel vloertegels los per stuk te bestellen zijn en de gewenste kleur kan worden gekozen. Het is mogelijk om in de winkelwagen op de productlink te klikken waardoor je meteen naar het artikel wordt geleid. Verder is het mogelijk om het gewenste aantal tegels van 1 kleur handmatig op te hogen naar het gewenste aantal. We wensen jullie nogmaals veel plezier met de speelmat toe.

Leyla Üçüncü

Klantvriendelijkheid super goed. Onlangs een grondbox gekocht, het bedrag is te hoog voor wat ik heb gekregen.

Reactie Boxenland.nl:

Bedankt dat je aangeeft super tevreden te zijn over onze klantvriendelijkheid

Nadine

We hebben een zeer fijne ervaring met dit bedrijf. Ze geven fijne adviezen waar je ook echt iets aan hebt, leveren snel en heb je nog vragen dan kun je altijd nog bij hun terecht.

Wezendonk

Matige kwaliteit tegels, het ziet er verder wel ok uit (pastelkleuren maken de kamer niet zo druk). Het transport mag beter, tegels komen al beschadigd aan vermoedelijk door zeer dunne verpakking... Matige kwaliteit tegels, het ziet er verder wel ok uit (pastelkleuren maken de kamer niet zo druk). Het transport mag beter, tegels komen al beschadigd aan vermoedelijk door zeer dunne verpakking zonder enige bescherming. Compensatie die werd aangeboden was wel erg aan de magere kant. Afhandeling van de klacht gebeurt netjes maar was erg onduidelijk en had voor mijn gevoel daadkrachtiger opgelost kunnen worden. Gelukkig hoeven de tegels niet een eeuwigheid mee te gaan maar voor de prijs-kwaliteit toch echt onder de maat, ik beveel het product niet aan.

Reactie Boxenland.nl:

Hartelijk bedankt voor je feedback. We versturen onze zachte vloertegels/speelmatten bewust met zo min mogelijk verpakkingsmateriaal. Het komt vrijwel nooit voor dat tegels beschadigen. In geval van... Hartelijk bedankt voor je feedback. We versturen onze zachte vloertegels/speelmatten bewust met zo min mogelijk verpakkingsmateriaal. Het komt vrijwel nooit voor dat tegels beschadigen. In geval van beschadiging zijn we graag bereid om een bestelling retour te nemen of tegels om te ruilen. We hebben dit ook aangeboden, maar er is de voorkeur gegeven door jullie om de tegels te houden en compensatie ervoor te ontvangen. Graag benadrukken we dat de tegels die we aanbieden van de hoogste kwaliteit zijn. O.a. qua kleur, dichtheid en duurzaamheid.

Joleen Loon

Verrast door deze fijne webwinkel en blij met mooie vloertegels!

Van de Velde

Voldoet aan alle verwachtingen

Krijger

Zeker pretig en snel!

Jonah

Geweldig product, ons zoontje speelt heerlijk op zijn zachte puzzel speelmat!

Elise Wuyts

Zeer vlot