Product

Fiona van der Werf

Snel service en levering volgende dag

Dennis bemer

Reactie Boxenland.nl:

Bedankt voor je positieve beoordeling van de uitgekozen grondbox/playpen. Fijn dat jullie deze inklapbare (kinder)box goed hebben ontvangen en snel in gebruik hebben kunnen nemen. Graag wensen we... Bedankt voor je positieve beoordeling van de uitgekozen grondbox/playpen. Fijn dat jullie deze inklapbare (kinder)box goed hebben ontvangen en snel in gebruik hebben kunnen nemen. Graag wensen we jullie er (nogmaals) veel plezier mee toe.

J. Nienhuis

Prima. We hebben het voor een dubbele trapopgang geplaatst. Geen geboor. Heb je het niet nodig dan ruim je het op.

Christianne

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering, duidelijke communicatie.

Reactie Boxenland.nl:

Bedankt voor jullie feedback ten aanzien van de uitgekozen grondbox/playpen. Fijn dat jullie deze al zo snel in ontvangst (en gebruik) hebben kunnen nemen.

van Helvoort

Keurig en snel geleverd, goede website.

Kinderopvang 't Nest Broekhuizenvorst

Zeer goede service

Gros

Wij hebben 2 grondboxen gekocht bij boxenland. 1 voor binnen en 1 voor buiten. Wij zijn super tevreden over zowel de bestelprocedure, de snelle levering en de service achteraf toen ik na 5 maanden... Wij hebben 2 grondboxen gekocht bij boxenland. 1 voor binnen en 1 voor buiten. Wij zijn super tevreden over zowel de bestelprocedure, de snelle levering en de service achteraf toen ik na 5 maanden gebruik van de binnenbox contact opnam toen ons dochtertje vast kwam te zitten met haar beentje tussen de spijlen waardoor mijn man genoodzaakt was 2 spijlen te moeten breken om ons dochtertje te bevrijden uit haar vervelende positie. Buiten het feit dat er oprecht met medeleven werd gereageerd door boxenland werd er 2 dagen later ook een nieuw paneel voor de box geleverd! Dat noem ik klantvriendelijkheid op en top. Ons dochtertje maakt goed en is het nooit meer gebeurd. Ook de buitenbox is super! Wat een plezier heeft onze tweeling in de boxen.. een dikke 10 !

Reactie Boxenland.nl:

Goed om te horen dat jullie tevreden zijn met de grondbox/playpen en de All weather buitenbox voor jullie tweeling en dat alles goed is met jullie dochtertje!