Product

Henk-Jan van Olst

Mijn ervaring met de schuimtegels onder een badje met 30 liter water er in is levensgevaarlijk !
Deze tegels liggen op gecoate tegels en gaan zweven door dat er water onder gaat staan . Als je...

Reactie Boxenland.nl:

Bedankt voor je feedback. Onze zachte puzzel vloertegels worden veel buiten gebruikt o.a. als ondergrond voor zwembaden. Ze absorberen geen druppel water en gaan nooit rotten. Alleen kunnen de kleuren na verloop van tijd gaan vervagen. Jammer dat voor jullie specifieke toepassing deze tegels niet goed geschikt lijken en zelfs als gevaarlijk worden ervaren. We hebben d.m.v. rechtstreeks contact meerdere tips gegeven hoe de tegels wellicht anders gebruikt zouden kunnen worden. Aangezien de tegels reeds (enige tijd) in gebruik waren genomen hebben we helaas het aankoopbedrag ervoor niet kunnen vergoeden wat je graag wilde.

R Pel

Uitstekend bedrijf met goede service en snelle levering

Coaching Praktijk Jouw Leven

Website, gebruiksvriendelijk en Boxenland als geheel klantvriendelijk, snel en efficiënt.

Marcel

Goede ervaring , niks op aan te merken

Cynthia

Mooi stevig product alleen de gebruiksaanwijzing is te beknopt waardoor je zelf moet uitzoeken hoe je hem in elkaar zet en evt inklapt

Reactie Boxenland.nl:

Bedankt voor je feedback ten aanzien van de meegeleverde montage instructie en gebruiksinstructie. Doordat de panelen van onze grondboxen/playpens scharnieren kunnen ze eenvoudig als een soort harmonica in elkaar worden geklapt

Harteveld

Uitstekende producten, snelle bezorging, prima adres !

Maaike

Heb mooie materialen ontvangen, goede service, fijne mensen!
Heb ook een verkeerde bestelling geplaatst, deze is professioneel afgehandeld en het bedrag is geretourneerd.
Bedankt...

L. Duim

Een duidelijke website met duidelijke bestelprocedure, snel geleverd en van goede kwaliteit!

Bra nolmans

Duidelijke site, snel geleverd!