Product

Niet van toepassing

Prima en telkens op de hoogte gehouden.

Benjamin

Snelle levering en goede kwaliteit van producten. Mag alleen iets duidelijker zijn welke zijde van de foam blokken een Klittenband strip hebben en welke zijden de zachte strip.

Patty

Mooie dikke speeltegels. En goed in het contact. Ik hoorde namelijk niks meer van afterpay. En ik heb toen contact gezocht met boxenland. Ik kon Geen telefoonnummer om te bellen vinden dus ik had er... Mooie dikke speeltegels. En goed in het contact. Ik hoorde namelijk niks meer van afterpay. En ik heb toen contact gezocht met boxenland. Ik kon Geen telefoonnummer om te bellen vinden dus ik had er een beetje een hard hoofd in. Ik dacht die zijn weer moeilijk te bereiken maar ik heb het WhatsApp nummer geprobeerd en ik kregen heel snel reactie en ook een fijne reactie. Ondanks dat ik niet kon bellen vond ik het contact via de app zeer prettig en is het probleem snel opgelost.

C den Hertog

Overzichtelijk, duidelijke beschrijving van product. Ontzettend snelle levering. Super!!

J.Bos

Incompleet. Helaas zijn de hoekjes er niet bijgeleverd, deze zaten er de vorige keer wel bij. Dus de alfabettegelpuzzel heeft nu afwerkranden zonder hoekjes. Ik vroeg om een nazendig en kreeg als... Incompleet. Helaas zijn de hoekjes er niet bijgeleverd, deze zaten er de vorige keer wel bij. Dus de alfabettegelpuzzel heeft nu afwerkranden zonder hoekjes. Ik vroeg om een nazendig en kreeg als antwoord dat deze niet bij elke kleur inbegrepen zaten. Toen ik vroeg bij welke kleur dan wel zeiden ze dat ze dat niet wisten en dat ze op waren. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Over de email kreeg ik een discussie over hoeveel afwerkranden er bij 1 tegel zaten. Heel jammer dit.

Reactie Boxenland.nl:

Fijn dat je wederom een speelmat alfabet en zachte vloertegels bij ons besteld hebt. Zoals (uitgebreid) aangegeven zijn deze geleverd conform beschrijving (met 1 afwerkrand per tegel) en... Fijn dat je wederom een speelmat alfabet en zachte vloertegels bij ons besteld hebt. Zoals (uitgebreid) aangegeven zijn deze geleverd conform beschrijving (met 1 afwerkrand per tegel) en afbeeldingen. We hebben graag elke keer je vragen hierover zo goed mogelijk en snel geprobeerd te beantwoorden. Ook hebben we aangegeven de bestelling retour te willen nemen als dat je voorkeur had gehad. Natuurlijk vinden we het jammer dat je over de recente levering niet tevreden bent. Graag zijn we daarom in contact i.v.m. een mogelijke oplossing.

Carremans Kathleen

Zeer goed

Sven

Snel, mooie producten, prijs-kwaliteit!

IRIS

Goede service via de chat-functie, snelle levering

Gastouderopvang PUK

Heel tevreden met de service en kwaliteit van boxenland!! Producten worden snel geleverd en zijn zoals beschreven op de website.

Jeroen

Snelle levering, mooi product!