Product

Dales

Snel geleverd en mooi product!

Kids home

Ik heb in augustus 6 kinderestoelen en 1 tafel besteld,levertijd zou ongeveer 4 weken zijn. Nou na 9 weken kreeg ik eindelijk de stoelen binnen en op de tafel zitten we nog steeds te wachten,tja... Ik heb in augustus 6 kinderestoelen en 1 tafel besteld,levertijd zou ongeveer 4 weken zijn. Nou na 9 weken kreeg ik eindelijk de stoelen binnen en op de tafel zitten we nog steeds te wachten,tja wat moeten we met stoelen zonder tafel in de groep.
Ben benieuwd wanneer we de tafel krijg de kinderen moeten het 12 weken all zonder tafel doen .

Reactie Boxenland.nl:

Vervelend dat levering van de uitgekozen stoelen (bijna) 8 weken heeft geduurd (in plaats van ongeveer 4 weken). Bij levering van jullie tafel is helaas iets mis gegaan. Maar we zijn blij dat deze... Vervelend dat levering van de uitgekozen stoelen (bijna) 8 weken heeft geduurd (in plaats van ongeveer 4 weken). Bij levering van jullie tafel is helaas iets mis gegaan. Maar we zijn blij dat deze inmiddels toch onderweg is voor levering.

Een overzichtelijke website, veel keuze, een hele snelle levering van de bestelde vloertegels

Josée

Heel fijne site en prima levering en artikels

Gastouderopvang Mini Boss

In één woord: geweldig! Ik heb de grondbox besteld voor binnen in mijn opvang, alle kleintjes zijn dolblij met een eigen plekje.

Michel Raps

Geweldig 😻