Product

van Helvoort

Keurig en snel geleverd, goede website.

Kinderopvang 't Nest Broekhuizenvorst

Zeer goede service

Gros

Wij hebben 2 grondboxen gekocht bij boxenland. 1 voor binnen en 1 voor buiten. Wij zijn super tevreden over zowel de bestelprocedure, de snelle levering en de service achteraf toen ik na 5 maanden... Wij hebben 2 grondboxen gekocht bij boxenland. 1 voor binnen en 1 voor buiten. Wij zijn super tevreden over zowel de bestelprocedure, de snelle levering en de service achteraf toen ik na 5 maanden gebruik van de binnenbox contact opnam toen ons dochtertje vast kwam te zitten met haar beentje tussen de spijlen waardoor mijn man genoodzaakt was 2 spijlen te moeten breken om ons dochtertje te bevrijden uit haar vervelende positie. Buiten het feit dat er oprecht met medeleven werd gereageerd door boxenland werd er 2 dagen later ook een nieuw paneel voor de box geleverd! Dat noem ik klantvriendelijkheid op en top. Ons dochtertje maakt goed en is het nooit meer gebeurd. Ook de buitenbox is super! Wat een plezier heeft onze tweeling in de boxen.. een dikke 10 !

Reactie Boxenland.nl:

Goed om te horen dat jullie tevreden zijn met de grondbox/playpen en de All weather buitenbox voor jullie tweeling en dat alles goed is met jullie dochtertje!

Chr. De b

Zeer degelijk product!

Astrid

Prima aflevering

Manon

Ik had zachte vloer tegels besteld. De levering duurde wat lang en ze kwamen met een andere optie, waar ik heel content mee was. Zo hoefde ik niet lang te wachten en had ik mijn bestelling snel in... Ik had zachte vloer tegels besteld. De levering duurde wat lang en ze kwamen met een andere optie, waar ik heel content mee was. Zo hoefde ik niet lang te wachten en had ik mijn bestelling snel in huis. Fijn dat ze meedenken!

Kleinschalige kinderopvang Kiki

Duidelijke site en mooie box

de korre

Graag wat minder mail over de gang van zaken tussen bestellen en leveren het voelt als een tsunami

Reactie Boxenland.nl:

Fijn dat jullie tevreden zijn met de uitgekozen sportmat/gymmat/speelmat. We proberen graag via het opgegeven email-adres zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van de bestelling... Fijn dat jullie tevreden zijn met de uitgekozen sportmat/gymmat/speelmat. We proberen graag via het opgegeven email-adres zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van de bestelling zodat o.a. bekend is wanneer levering gaat plaats vinden. We kunnen ons voorstellen dat dit voor een financiële afdeling minder relevant is. Eventueel is het dan mogelijk om een ander email-adres ervoor te gebruiken. Graag wensen we jullie locatie voor speciaal onderwijs veel plezier met de opvouwbare mat toe.

Diny's Day Care

Prima product