Product

Yvonne

Ruime keuze, goede service!

Belle

Super blij met mijn donkerbruine vloertegels. Ik heb ze gekocht als isolatie/ beschermingsmat voor mijn opblaasjacuzzi. perfecte maat, dikte, afwerking en kleur. Veel mooier dan dunne Intex tegels... Super blij met mijn donkerbruine vloertegels. Ik heb ze gekocht als isolatie/ beschermingsmat voor mijn opblaasjacuzzi. perfecte maat, dikte, afwerking en kleur. Veel mooier dan dunne Intex tegels die gaan krommen en niet verkrijgbaar zijn in natuur tinten. Daarbij mooie afwerking. Ook fijn als yogamat te gebruiken. De tegels zijn lichter van kleur dan ze ogen op de site, voor mij kwam dat goed uit. Hierdoor een natuurlijke uitstraling passend bij mijn buiten tegels.

Debbie

Top! Snelle levering en mijn dochter was meteen geïnteresseerd in de foam speelblokken, het stimuleert haar enorm, een week later kon ze veel vlotter kruipen en stond ze alleen recht! Wel dure... Top! Snelle levering en mijn dochter was meteen geïnteresseerd in de foam speelblokken, het stimuleert haar enorm, een week later kon ze veel vlotter kruipen en stond ze alleen recht! Wel dure aankoop, maar overal wat dezelfde prijs.

Fiona van der Werf

Snel service en levering volgende dag

Dennis bemer

Reactie Boxenland.nl:

Bedankt voor je positieve beoordeling van de uitgekozen grondbox/playpen. Fijn dat jullie deze inklapbare (kinder)box goed hebben ontvangen en snel in gebruik hebben kunnen nemen. Graag wensen we... Bedankt voor je positieve beoordeling van de uitgekozen grondbox/playpen. Fijn dat jullie deze inklapbare (kinder)box goed hebben ontvangen en snel in gebruik hebben kunnen nemen. Graag wensen we jullie er (nogmaals) veel plezier mee toe.

J. Nienhuis

Prima. We hebben het voor een dubbele trapopgang geplaatst. Geen geboor. Heb je het niet nodig dan ruim je het op.

Christianne

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering, duidelijke communicatie.

Reactie Boxenland.nl:

Bedankt voor jullie feedback ten aanzien van de uitgekozen grondbox/playpen. Fijn dat jullie deze al zo snel in ontvangst (en gebruik) hebben kunnen nemen.