Hans

Prima en snel geholpen!

Arnold Steenbeek

Een kras is nog geen schade.
Maar als een leasemaatschappij, lokale dealer en schadehersteller de kans krijgen, dan zetten ze elk hun verdubbelaar aan om van een 'mug een olifant te maken'. Een kras is nog geen schade.
Dat het schadeherstel van de leasemaatschappij (van de auto met kras) neurotisch snel werkte maakte het controleren van de daadwerkelijke schade onmogelijk. De afhandeling van de verzeker (van de auto die kras maakte) duurde meer dan 4 maanden en maakte het geheel slecht te volgen.
Het hele proces zag eruit als een operationeel geldgedreven machine, die er niet duurzaam, klantgericht of betrouwbaar uit zag.
Schade en Schande

H.J.M. Vissers

Vlak voor een buitenlandse vakantie ontdekte ik dat ik geen recente groen kaart had ontvangen: naar Bovag gebeld, er werd snel opgenomen en de gevraagde nieuwe groene kaart werd binnen een kwartier... Vlak voor een buitenlandse vakantie ontdekte ik dat ik geen recente groen kaart had ontvangen: naar Bovag gebeld, er werd snel opgenomen en de gevraagde nieuwe groene kaart werd binnen een kwartier via email toegestuurd. Super!!!

Oudahmani M.A

Topservice

Theo Beentjes

Wel goed maar lang niet de voordeligste.

Anja

Snel en deskundig

Jaap

Bovag Verzekering heeft het correct en deskundig opgepakt, behandeld en binnen redelijke tijd afgehandeld

karst

Goed en duidelijk geholpen