Mawa zariri

Schade aan mijn auto was meteen in behandling genomen. Informatie en advies aan me gegeven. Alles verliep heel soepel.

anoniem

Wij hebben een auto verzekering aangevraagd. Snelle reactie met duidelijke toelichting, scherpe prijs

Janny22

Prima, problemen worden meestal in goed overleg opgelost

Corso Bono

Snel en adequaat

Q.Hoekstra

Door een slordigheid aan mijn kant was de betaling van de verzekering niet gedaan ondanks herhaaldelijke brieven van BOVAG. De brieven waren niet onder mijn aandacht gekomen. Toen ik begreep te laat... Door een slordigheid aan mijn kant was de betaling van de verzekering niet gedaan ondanks herhaaldelijke brieven van BOVAG. De brieven waren niet onder mijn aandacht gekomen. Toen ik begreep te laat te zijn met betalen heb ik meteen contact gezocht om de betaling in orde te maken. Bovag heeft zich zeer coulant opgesteld en mijn verzekering weer in dekking genomen. Dat was boven verwachting en gebeurde met een vriendelijke behulpzame manier van de medewerker die zeer te waarderen is.

H. Besse

Autowissel snel en correct afgehandeld. Ook advies gekregen wat ik nog met de garage moest regelen.

Hans

Prima en snel geholpen!