tedy

Ik ben aangeraakt door andere auto toen geparkeerd. BOVAG vraag mij om te zelf regel tegen ander partij, omdat ik ben gewoon met WA+ verzekering. Ik vind dit moet gedaan door Verzekering. Ik had... Ik ben aangeraakt door andere auto toen geparkeerd. BOVAG vraag mij om te zelf regel tegen ander partij, omdat ik ben gewoon met WA+ verzekering. Ik vind dit moet gedaan door Verzekering. Ik had veel moeite om dit zelf te regelen.

Jeroen Hoek

Voor het verzekeren van een nieuwe auto contact opgenomen met BOVAG Verzekeringen. Ik werd keurig geholpen. De medewerker was netjes, snel en vriendelijk. Binnen 5 minuten was het geregeld. Kortom;... Voor het verzekeren van een nieuwe auto contact opgenomen met BOVAG Verzekeringen. Ik werd keurig geholpen. De medewerker was netjes, snel en vriendelijk. Binnen 5 minuten was het geregeld. Kortom; ik ben heel blij met de dienstverlening!

WimBrouwer

Zeer vriendelijk

Maria Witte

Mijn ervaring met de BOVAG autoverzekering was uitstekend.

Diana

Fijn geholpen, professioneel en zeer klantgericht

LW

Na 7 jaar een leaseauto gereden te hebben vervielen bij diverse maatschappijen mijn schadevrije jaren. De medewerkers van Bovag dachten met me mee en kwamen met een goed voorstel, zodat ik niet weer... Na 7 jaar een leaseauto gereden te hebben vervielen bij diverse maatschappijen mijn schadevrije jaren. De medewerkers van Bovag dachten met me mee en kwamen met een goed voorstel, zodat ik niet weer als ‘beginnend bestuurder’ moest verzekeren

E. Leeuwenburgh

De BOVAG autoverzekering biedt kwaliteit in voorwaarden en de daarbij behorende scherpe premie en de BOVAG service bij de maatschappij en BOVAG dealer.