2014 beoordelingen

2014 Reviews

P. Hogerheide.

Goed advies en deskundige mederwerker

Ben vdKuil

Gesprek ging.Soepel

rozemarijn

Heel fijn dat er een terugbelfunctie is bij drukte. Hele vriendelijke klantenservice. Duidelijke hulp gekregen over wat ik op welk moment moest doen om de schade af te handelen. Geen zorgen over de... Heel fijn dat er een terugbelfunctie is bij drukte. Hele vriendelijke klantenservice. Duidelijke hulp gekregen over wat ik op welk moment moest doen om de schade af te handelen. Geen zorgen over de communicatie met de tegenpartij. Duidelijke mails en online omgeving waar je jeschade afhandeling kunt volgen.

Hans Rietveld

Gemelde schade is niet verholpen ondanks dat wij diverse malenmailtjes hebben gestuurd met de juiste informatie.

Witteveen

Verzekeraar vraag volle bak, premie is duurder dan concurrentie ook ieder jaar doen ze de premie schaamteloos omhoog! Mag alleen herstellen bij Bovag schade hersteller, was eerst niet passen... Verzekeraar vraag volle bak, premie is duurder dan concurrentie ook ieder jaar doen ze de premie schaamteloos omhoog! Mag alleen herstellen bij Bovag schade hersteller, was eerst niet passen eenzijdig de voorwaarden aan ! BOVAG schadeherstellers zijn cententrekkers waar je elders bv. een spot repair kunt doen van 250 euro rekenen zij minstens met 1000 euro per spuitdeel exl bijkomende kosten als audatexrapport etc. Als je oudere auto rijd kun je geen korting krijgen door gebruik te maken van bv gebruikte delen en zo premie drukken, nee volle bak betaling van premie verhogingen. Daarop geven ze aan nieuwe auto's zijn geavanceerdere duurder te repareren, maar wat als je die niet rijd? Ecologische fotoprint houden ze geen rekening mee interesseert ze niets en als vaste klant al 15 jaarbij hen en gelijk aantal schadevrije jaren hebben ze ook geen nieuws aan. Kortom geen aanrader ik stap liever over naar een organisatie die wel met de tijd mee gaat en naar klanten luistert en vaste klanten waardeert !

Koos

Bij het omzetten van de autoverzekering werd er snel en accuraat gehandeld zodat ik met mijn nieuwe auto snel op pad kon.

Wim

Prima verzekeringen keuze pakket voor de auto, bij contact direct goed terzake, wat wil je nog meer...

H.J. Snijders

In het verleden ging het voor iemand met geen computer misschien omslachtiger maar alleswas wel duidelijk.

Marius Uittenbogaard

Als geen schade rijd bouw wel korting op maar geen ervaring met schade afwikkeling!