2014 beoordelingen

2014 Reviews

Marij Bal

Ik zal iedereen aanraden zijn/haar autoverzekering bij BOVAG af te sluiten

Kees

Het lukte niet om het schadeformulier te uploaden in het portal. Daarom heb ik hem per mail gestuurd. Geen reactie gekregen. Later van de garage bericht gehad dat hij niet betaald werd omdat het... Het lukte niet om het schadeformulier te uploaden in het portal. Daarom heb ik hem per mail gestuurd. Geen reactie gekregen. Later van de garage bericht gehad dat hij niet betaald werd omdat het schadeformulier niet ontvangen was.
De garage heeft het daarna voor mij ingediend en werd er alsnog betaald.

Van Bovemij heb ik alleen een briefje gehad dat de garage was betaald "inculsief" de BTW. Helaas geen hoogstaand serviceniveau en zeker niet Bovagwaardig.

Monique

Onzorgvuldig bekijken geleverde gegevens, afhandelen met gemakzucht. Communicatie soms zelfs onbeleefd of haastig, net voor weekend. Laat cliënt ongehoord en zich een nummer voelen.

Ingrid van den Wildenberg

Ik vind dat Bovag onvoldoende onze belangen heeft behandeld

Hanohaas

Geen wachttijd, klantvriendelijk en direct schriftelijke vastlegging van afspraak of wijziging verzekering

Tom

Uitkering betaling duurde wat lang, maar liep probleemloos

Jeep

Te weinig ervaring

A.Kuiper

Mijn garagehouder heeft contact opgenomen met BOVAG , deze heeft alles netjes afgehandeld met de tegenpartij die de schade veroorzaakt heeft.
Ook de reparatie is snel en vakkundig uitgevoerd...
Ook de reparatie is snel en vakkundig uitgevoerd door Garage Jansen in Zwolle , top geregeld