2014 beoordelingen

2014 Reviews

Mike s

Niet de goedkoopste maar zeker een van de beste. Je weet waar je voor betaald en helpen je zo goed mogelijk.

Bert Ploeger

Slecht dus

Dhr Hessels

Bovemij verzekering laat u zonder informatie in het ongewis. U zult zelf achter alle informatie aan moeten mailen en bellen. Als de tegenpartij en derde partijen alles netjes hebben afgehandeld dan... Bovemij verzekering laat u zonder informatie in het ongewis. U zult zelf achter alle informatie aan moeten mailen en bellen. Als de tegenpartij en derde partijen alles netjes hebben afgehandeld dan moet je zelf bij je eigen verzekering achter je geld aan. Te droevig voor woorden

Marcel

Snel en deskundig geholpen.

Evelien

Ik had hulp nodig op zaterdag, ze waren snel bereikbaar! De dame aan de telefoon heeft me uitstekend geholpen, heel fijn.

Dick M.

Schadeafhandeling via BOVAG Verzekeringen ging snel en efficiënt.
Alleen schadeformulier inzenden en BOVAG deed de rest!

Dhr. Kusters

Hele fijne verzekering. Heb nooit wat gehad afgelopen 26 jaar. Nieuwe auto en wat denk je in een week schade. Dit super snel en netjes afgehandeld. Zeer blij mee. Bedankt voor de service. Daarom... Hele fijne verzekering. Heb nooit wat gehad afgelopen 26 jaar. Nieuwe auto en wat denk je in een week schade. Dit super snel en netjes afgehandeld. Zeer blij mee. Bedankt voor de service. Daarom ben ik bij jullie verzekerd