Philippe Van Engeland

Goede levering

Benjamin Oris

Niet goed . Levering in twee tijden en niet compleet.

TdM

Radiator met gegroefde voorplaat en een thermostatische aansluitset besteld. Alles netjes en intact geleverd. Al het installatiemateriaal, zoals muurbeugels en beslag wordt meegeleverd en is van... Radiator met gegroefde voorplaat en een thermostatische aansluitset besteld. Alles netjes en intact geleverd. Al het installatiemateriaal, zoals muurbeugels en beslag wordt meegeleverd en is van prima kwaliteit. Na aansluiten is alles lekvrij en functioneert perfect.

Wouter

De geleverde radiator had beschadigingen, waar zij niets aan konden doen. Helaas zelf te laat gemerkt. Heel goede, vriendelijke, snelle service gekregen met meerdere goede voorstellen voor een... De geleverde radiator had beschadigingen, waar zij niets aan konden doen. Helaas zelf te laat gemerkt. Heel goede, vriendelijke, snelle service gekregen met meerdere goede voorstellen voor een oplossing met een ruimhartige tegemoetkoming. Ik was positief verrast en opgelucht. Helemaal top!

Talsma

Niet te bereiken alle medewerker geen tijd om de telefoon op te nemen15 keer gebeld 1 keer gelukt . Van alles beloofd dat de radiator er over twee dagen zou zijn. Nog steeds niks
Mijn zwager...
Mijn zwager op het zelfde moment ook één bestellen gedaan. zelfde verhaal . Nooit weer daar een bestelling

Sjaak Gorissen

Prima service, goede communicatie

Mike Cacciatore

Positief

Leo Smits

Snelle en vlotte levering van de beste goederen

Johan Vergaert

Positief