Ed Marcus

Ja goede service, heb alleen bestelde kraan nog niet.
Ja goede service, heb alleen bestelde kraan nog niet.
Er is wel een deellevering geweest en vervolgens wordt de hele bestelling afgevinkt. Ben nu nog bezig om de rest te ontvangen. Na telefonische contact lang in de wacht gezeten, is mij verteld dat het om een deellevering gaat. En dat ik vandaag de rest levering kan verwachten.
Wederom geen levering.
Ik zou graag beter op de hoogte gehouden worden. Nu is het gissen wat er aan de hand is.

Lotte Kessels

We hebben onze radiatoren hier besteld. In eerste instantie ontbrak er 1 radiator en 2 voorplaten aan de levering, vervolgens bleek 1 radiator kapot te zijn (een deuk erin en de lak eraf). Wat... We hebben onze radiatoren hier besteld. In eerste instantie ontbrak er 1 radiator en 2 voorplaten aan de levering, vervolgens bleek 1 radiator kapot te zijn (een deuk erin en de lak eraf). Wat betreft de beschadiging daar zijn ze ons in tegemoet gekomen. Toen vervolgens de radiator en voorplaten nageleverd werden ontbrak ook daar weer iets aan. Ik vind het erg vervelend en slordig dat aan 1 levering 3 keer iets niet goed gaat.

Harry Weststeijn

Goed op een schade na

Viktor Karacsevcev

Snel levering, goed kwaliteit.

Jaap Van der Lans

Pruma

Philippe Mathys

Zeer goed ervaring

Richard Glas

Kan wel een veel beter,dingen verkeerd geleverd en onderdelen niet te vinden

Jaap Van Driel

Perfecte service, snelle verzending en goede kwaliteit