DdK Bouw en Onderhoud

Er goed en snel. Enige minpunt is dat de container tussen 10:00 en 13:00 geleverd zou worden echter werdt ik om 8:00 gebeld dat de chauffeur voor de deur stond. Is opzich geen probleem echter wilde... Er goed en snel. Enige minpunt is dat de container tussen 10:00 en 13:00 geleverd zou worden echter werdt ik om 8:00 gebeld dat de chauffeur voor de deur stond. Is opzich geen probleem echter wilde ik graag even meekijken naar de plek qua plaatsing. Heeft de chauffeur wel keurig opgelost.

- Snelle levering
- handig met factuur achteraf
- goede tarieven

Bellaart onderhoudsbedrijf

No nonsens bedrijf. Bak kiezen, bestellen, klaar.
Doeltreffend en eenvoudig, daar hou ik van.

jos-tech

Zondag besteld en dinsdag geplaatst

snel geleverd en bellen bij afleveren

Onderhoudsbedrijf A Cremer

Goede evaring

Goede afspraken worden netjes afgehandeld

A Q Vloeren en Legservice

Goed, snel , betrouwbaar, duidelijk en vriendelijk.

goed, snel , betrouwbaar, duidelijk en vriendelijk.

V Esdonk loodgieterswerken

Bijna de gehele dag gewacht.aangeven container in de ochtend te leveren. De container kwam 17uur en de chauffeur had op zijn bon staan hij als laatste op de dag moest terwijl aangegeven hadden in de... Bijna de gehele dag gewacht.aangeven container in de ochtend te leveren. De container kwam 17uur en de chauffeur had op zijn bon staan hij als laatste op de dag moest terwijl aangegeven hadden in de ochtend??? Ook die dag meerdere keren gebeld en afgescheept.
Nooit meer slechte service

aviesburo spreij

Prima service stipt en behulpzaam

zie boven

Man Bouwt Huis

Een keer kwam de wisseling van de container niet op de afgesproken dag en moest ik de volgende dag in mijn eigen tijd de wisseling op de locatie begeleiden ( klant niet thuis in combinatie met... Een keer kwam de wisseling van de container niet op de afgesproken dag en moest ik de volgende dag in mijn eigen tijd de wisseling op de locatie begeleiden ( klant niet thuis in combinatie met lastige locatie) tijd die ik niet aan mijn klant wilde of kon doorberekenen. Dit heb ik nooit met van Gansewinkel bij de hand gehad. Dit heeft mij drie uur wachttijd a 40.- gekost. Ik ga ervanuit dat het eenmalig was. Foutje in de planning is gezegd. Buiten dit: tot nu toe netjes geregeld

aannemersbedrijf G. vd meijden

Goed contact, en juiste levering van containers

makkelijk bestellen en goede telefonische bereikbaarheid.

Dave Peters Timmerwerken

Zeer goede service en snel

snelle service en vriendelijk door de telefoon containers worden keurig op de juiste plek geplaatst