Malouke

Heel positief. Het was snel en een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Bouwkundige was heel prettig: duidelijk, concreet, goede toelichtingen.

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Snelheid, bouwkundige was heel duidelijk en concreet.

van Hout

We zijn zeer tevreden! Hij nam uitgebreid de tijd, bekeek alles nauwkeurig en was prettig in de omgang. Ook uitgebreid rapport opgeleverd.

Nauwkeurig
Prettig in de omgang

Ramona

Op korte termijn een afspraak kunnen maken, en snel het keuringsrapport binnen

Snelle service

Bas Robbert

Wil smulders was onze bouwkundige, erg fijne man met veel kennis. Hij heeft ons heel erg goed geholpen. Top! šŸ‘

Suzanne Daams

Prima Taxatierapport. Stond een administratieve fout in en deze is zeer snel opgelost.

Goede communicatie

Aart Kelderman

Afspraken werden goed nagekomen.

K.R. Weiland

De prijs die jullie hanteren is meer dan 2 keer het dubbele dat de bouwkeurende partij (S. Coupe) zelf op zijn website heeft staan, https://www.bouwadviescoupe.nl/tarieven/ 175,-... jullie vragen...

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Snel actie ondernomen bij navraag over stand van zaken

Sanae

Zeer negatief. Het rapport is ook aan de verkopende partij gemaild zonder mijn toestemming. Toen ik hierover begon kreeg ik het antwoord dat ik pech had gehad. Ik raad daarom dit bedrijf niet aan!

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

De inspecteur Wil Smulders heeft zijn werk zeer goed gedaan.

Frans Somers

Alles goed volgens afspraak verlopen

Duran

Goede ervaring, de dame heeft goed naar het huis gekeken, en foto's genomen inclusief schatting van de herstelkosten meegenomen in rapport

snelheid