Dhr,veenstra

Ken het bedrijf niet

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Heeft de bouwkeuring goed uitgevoerd

Alex

Alles goed

Ouwerkerk

Degelijke rapportage en prettig contact terplaatse

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Duidelijke uitleg over energie label en twijfels over opgegeven label "C" voor een totaal ongeisoleerde woning

Tim Kooijman

Duidelijk en overzichtelijk. We hebben direct een zeer deskundige partij gevonden die ons heeft geholpen met het aankoopproces van een woning. Wel jammer dat de uiteindelijk prijs/offerte van de... Duidelijk en overzichtelijk. We hebben direct een zeer deskundige partij gevonden die ons heeft geholpen met het aankoopproces van een woning. Wel jammer dat de uiteindelijk prijs/offerte van de keurder niet overeenkwam met wat op de site getoond werd.

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Heldere site met onafhankelijke partijen

Roeleven

Prima keuring, keurig op tijd en vakkundige begeleiding

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Kwam beter over dan eigen huis

Simone

De afspraak was makkelijk te maken. Duidelijk aan de voorkant en we waren erg blij met de informatie. Dat we daardoor wat van de vraagprijs af konden onderhandelen, was mooi meegenomen.

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Duidelijke informatie. Gedetailleerd en ook voor een leek goed te begrijpen.

Sinnige

Snelle afspraak mogelijk. Duidelijke uitleg tijdens maken van afspraak. Keurder netjes en goede uitleg over bevindingen.
Het rapport is overzichtelijk, hierdoor geen onduidelijkheden.

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Snelle afspraak en duidelijk uitleg bevindingen.

C

Snelle offerte

Vivendo Makelaardij

Snelle afspraak en zeer snel het rapport ontvangen

Snelheid

Peter Klomp

Bouwinspecteur Patrick kwam om slecht geplaatste kunstof tuindeuren en raamkozijn te beoordelen. Hij nam er de tijd voor en constateerde veel gebreken. Ook gebreken die wij zelf niet geconstateerd... Bouwinspecteur Patrick kwam om slecht geplaatste kunstof tuindeuren en raamkozijn te beoordelen. Hij nam er de tijd voor en constateerde veel gebreken. Ook gebreken die wij zelf niet geconstateerd hadden.
Hij heeft kennis van zaken en het toegestuurde bouwkundig rapport zag er keurig uit.

Sterke punten Bouwkeuringvergelijk.nl

Contactmomenten gaan snel en vriendelijk. Bouwinspecteur heeft veel kennis van zaken.