Beeldend Berghem

Bouwkenners heeft de constructie berekening van ons 8 meter hoog Cortenstalen kunstwerk, genaamd Zicht op Berghem, gemaakt.

Beschrijf hier jouw ervaring

Hoewel het aanzienlijk meer werk was dan aanvankelijk gedacht, een kunstwerk heeft nu eenmaal een aparte vorm, is er nooit geklaagd over een of ander. Het geheel besloeg maar liefst 44 pagina's.... Hoewel het aanzienlijk meer werk was dan aanvankelijk gedacht, een kunstwerk heeft nu eenmaal een aparte vorm, is er nooit geklaagd over een of ander. Het geheel besloeg maar liefst 44 pagina's. Door een verkeerde inschatting van onze kant moest de fundering opnieuw ook nu liet Bouwkenners zich van de goede kant zien. Zeker aanbevelingswaardig en bij een volgend project gaan we ze weer inschakelen.

S. Reijnen

Constructietekeningen

Beschrijf hier jouw ervaring

Bouwkenners heeft mij goed en snel geholpen in dit proces. Ik ben zeer tevreden.

Janny Bos

Ik heb offerte aangevraagd voor constructietekeningen

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik kreeg na een paar dagen een mail dat men geen bouwtekeningen deed. Even gebeld en toen werd er gezegd dat men geen tekenaars had. Ik zou het netjes vinden als dat dan ook op de website vermeld... Ik kreeg na een paar dagen een mail dat men geen bouwtekeningen deed. Even gebeld en toen werd er gezegd dat men geen tekenaars had. Ik zou het netjes vinden als dat dan ook op de website vermeld werd; daar wordt dus aangegeven dat ze wel tekeningen doen

Daniël

Constructieberekening aanbouw

Beschrijf hier jouw ervaring

Snelle en geweldige service!

Lisa

Beschrijf hier jouw ervaring

We zijn heel goed geholpen! Communicatie via de mail en telefoon verliep vlot en duidelijk. Alles is helder en je weet waar je aan toe bent. Wij kunnen nu verder met onze verbouwing. Beste... We zijn heel goed geholpen! Communicatie via de mail en telefoon verliep vlot en duidelijk. Alles is helder en je weet waar je aan toe bent. Wij kunnen nu verder met onze verbouwing. Beste medewerkers van Bouwkenners, bedankt!

Maryam Kabouh

Constructieplan

Beschrijf hier jouw ervaring

Hele goeie ervaring met Bouwkenners! Snelle aanpassingen en correcties. De communicatie is ook behoorlijk rap. Ik ben erg blij dat ik voor Bouwkenners heb gekozen en zal zeker bij ze blijven terug... Hele goeie ervaring met Bouwkenners! Snelle aanpassingen en correcties. De communicatie is ook behoorlijk rap. Ik ben erg blij dat ik voor Bouwkenners heb gekozen en zal zeker bij ze blijven terug komen!

Ansink

De constructieberekeningen

Beschrijf hier jouw ervaring

Veel kennis, laagdrempelig en meedenkend

Elise

Beschrijf hier jouw ervaring

Fijn behulpzaam bedrijf en kennis van zaken!

DenC-Civiel BV

Beschrijf hier jouw ervaring

Kwalitatief goed product, prijs in verhouding met het werk. Prima contact.

Stefan

Constructieberekening t.b.v. nieuw trapgat naar de zolder

Beschrijf hier jouw ervaring

Tijdens de berekening bleek dat mijn oorspronkelijke plan lastig haalbaar was en dat een alternatieve oplossing eventueel wel haalbaar zou zijn. ik waardeer het zeer dat ze meedenken met wat je... Tijdens de berekening bleek dat mijn oorspronkelijke plan lastig haalbaar was en dat een alternatieve oplossing eventueel wel haalbaar zou zijn. ik waardeer het zeer dat ze meedenken met wat je eigenlijk wil bereiken.