P Krol

Meerdere Constructie berekeningen voor diverse bouwprojecten

Beschrijf hier jouw ervaring

Erg fijn bedrijf en mensen om mee te werken, zelfs bij een gemeente die bekend staat als extreem moeilijk zijn we er dankzij Bouwkenners goed uitgekomen, en hebben we tot nu toe alle projecten tot ween goed eind weten te brengen.
Er wordt goed mee gedacht en constructief tot een oplossing gewerkt

Constructieberekening weghalen dragende muur.

Beschrijf hier jouw ervaring

Duidelijke afspraken; de werkzaamheden werden conform uitgevoerd. Ook bereikbaar voor vragen n.a.v. rapportage . Rapportage was volledig en goed!

J. Meijer

Constructiebrekening

Beschrijf hier jouw ervaring

Snelle reactie op vragen, snelle levering en erg vriendelijk

Cor Tukker

Draag muur wegslopen draagbalk plaatsen.

Beschrijf hier jouw ervaring

Volgens afspraak. ruim op tijd. werkzaamheden in goed overleg tot een goed einde gebracht. Denken goed mee. Ik ben persoonlijk een zeur maar zeer tevreden. Een echte aanrader.

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je reactie, Cor! We wensen je veel plezier van de extra ruimte die je nu hebt gekregen! 👌

Advies aanpassing dakconstructie ivm verbouwing zolder

Beschrijf hier jouw ervaring

Ondanks het feit dat de oorspronkelijke opdracht uiteindelijk niet meer kan worden uitgevoerd zijn we toch tot een pragmatische oplossing gekomen waarin ze ons hopelijk verder kunnen helpen . We zijn nog in afwachting van het resultaat.

Offerte sondering en funderingsadvies

Beschrijf hier jouw ervaring

Krijg meteen bericht dat de bodemkenners dit niet meer verzorgen, maar wordt later persoonlijk benaderd met het verhaal dat ze gestopt zijn met deze service en een alternatief hebben, met link naar sonderingsbedrijven

Adri Odding

Sterkte berekening garage

Beschrijf hier jouw ervaring

Correctheid en afspraak is afspraak

Gerard de Jong

Tekening opbouw woning en aanvraag bij de gemeente

Beschrijf hier jouw ervaring

Mijn ervaring is dat er een prettige communicatie is en een redelijke prijs voor het werk.

J. de Vries

Maken van een bouwkundige tekening en constructie berekening.

Beschrijf hier jouw ervaring

Positieve ervaring. Op verzoek van de gemeente moest de tekening diverse malen worden aangepast.Dit werd zonder gezeur gedaan. En i.v.m. de indien termijn omgevingsvergunning werd dit de laatste keer binnen 1 dag gedaan. Kortom mijn ervaring met Bouwkenners is positief.

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je leuke reactie, en heel veel succes met je verbouwing!

Tekeningen maken tbv een omgevingsvergunningsaanvraag voor een bootlift.

Beschrijf hier jouw ervaring

Het was lastig om voor een dergelijk bouwwerk een partij te vinden die dit wilde tekenen. Het gebeurd niet vaak dat voor dergelijke bouwwerken een omgevingsvergunning nodig is. Bouwkenners is met de beschikbare informatie en de verwachtingen van de gemeente aan de gang gegaan. De eerste tekeningen zijn nog een beetje bijgeschaafd naar de wensen van de gemeente en het resultaat is positief. Mede door de tekeningen mag de bootlift gebouwd gaan worden.

Reactie Bouwkenners:

Voor ons was het ook even nieuw om een bootlift uit te werken, maar zulk soort projecten maken het leuk en afwisselend. We zijn blij dat je het als positief hebt ervaren.