Ghw Camps

Constructie berekening aanbouw

Niets, de offerte kwam veel te laat

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik heb een aanvraag verstuurd, maar na een week nog niets gehoord. Toen maar een herinnering gestuurd en prompt had ik binnen 1 dag nog 5 aanvullende vragen. Die netjes dezelfde dag beantwoord en zo'n 4 weken later ontvang ik een gigantische offerte voor 1 dag werk. Jammer, helemaal omdat ik bij de aanvraag al had vermeld dat het binnen 2-3 weken moest worden uitgevoerd.

P Krol

Meerdere Constructie berekeningen voor diverse bouwprojecten

Beschrijf hier jouw ervaring

Erg fijn bedrijf en mensen om mee te werken, zelfs bij een gemeente die bekend staat als extreem moeilijk zijn we er dankzij Bouwkenners goed uitgekomen, en hebben we tot nu toe alle projecten tot ween goed eind weten te brengen.
Er wordt goed mee gedacht en constructief tot een oplossing gewerkt

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je reactie, fijn dat je het zo ervaren hebt!

Constructieberekening weghalen dragende muur.

Beschrijf hier jouw ervaring

Duidelijke afspraken; de werkzaamheden werden conform uitgevoerd. Ook bereikbaar voor vragen n.a.v. rapportage . Rapportage was volledig en goed!

Reactie Bouwkenners:

Tnx, zo horen we het graag! 😀

J. Meijer

Constructiebrekening

Beschrijf hier jouw ervaring

Snelle reactie op vragen, snelle levering en erg vriendelijk

Reactie Bouwkenners:

Dankjewel, ik geef het door aan mijn collega's! ❤

Cor Tukker

Draag muur wegslopen draagbalk plaatsen.

Beschrijf hier jouw ervaring

Volgens afspraak. ruim op tijd. werkzaamheden in goed overleg tot een goed einde gebracht. Denken goed mee. Ik ben persoonlijk een zeur maar zeer tevreden. Een echte aanrader.

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je reactie, Cor! We wensen je veel plezier van de extra ruimte die je nu hebt gekregen! 👌

Advies aanpassing dakconstructie ivm verbouwing zolder

Beschrijf hier jouw ervaring

Ondanks het feit dat de oorspronkelijke opdracht uiteindelijk niet meer kan worden uitgevoerd zijn we toch tot een pragmatische oplossing gekomen waarin ze ons hopelijk verder kunnen helpen . We zijn nog in afwachting van het resultaat.

Offerte sondering en funderingsadvies

Beschrijf hier jouw ervaring

Krijg meteen bericht dat de bodemkenners dit niet meer verzorgen, maar wordt later persoonlijk benaderd met het verhaal dat ze gestopt zijn met deze service en een alternatief hebben, met link naar sonderingsbedrijven

Adri Odding

Sterkte berekening garage

Beschrijf hier jouw ervaring

Correctheid en afspraak is afspraak

Gerard de Jong

Tekening opbouw woning en aanvraag bij de gemeente

Beschrijf hier jouw ervaring

Mijn ervaring is dat er een prettige communicatie is en een redelijke prijs voor het werk.