Janny Bos

Ik heb offerte aangevraagd voor constructietekeningen

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik kreeg na een paar dagen een mail dat men geen bouwtekeningen deed. Even gebeld en toen werd er gezegd dat men geen tekenaars had. Ik zou het netjes vinden als dat dan ook op de website vermeld... Ik kreeg na een paar dagen een mail dat men geen bouwtekeningen deed. Even gebeld en toen werd er gezegd dat men geen tekenaars had. Ik zou het netjes vinden als dat dan ook op de website vermeld werd; daar wordt dus aangegeven dat ze wel tekeningen doen

Daniël

Constructieberekening aanbouw

Beschrijf hier jouw ervaring

Snelle en geweldige service!

Lisa

Beschrijf hier jouw ervaring

We zijn heel goed geholpen! Communicatie via de mail en telefoon verliep vlot en duidelijk. Alles is helder en je weet waar je aan toe bent. Wij kunnen nu verder met onze verbouwing. Beste... We zijn heel goed geholpen! Communicatie via de mail en telefoon verliep vlot en duidelijk. Alles is helder en je weet waar je aan toe bent. Wij kunnen nu verder met onze verbouwing. Beste medewerkers van Bouwkenners, bedankt!

Maryam Kabouh

Constructieplan

Beschrijf hier jouw ervaring

Hele goeie ervaring met Bouwkenners! Snelle aanpassingen en correcties. De communicatie is ook behoorlijk rap. Ik ben erg blij dat ik voor Bouwkenners heb gekozen en zal zeker bij ze blijven terug... Hele goeie ervaring met Bouwkenners! Snelle aanpassingen en correcties. De communicatie is ook behoorlijk rap. Ik ben erg blij dat ik voor Bouwkenners heb gekozen en zal zeker bij ze blijven terug komen!

Ansink

De constructieberekeningen

Beschrijf hier jouw ervaring

Veel kennis, laagdrempelig en meedenkend

Elise

Beschrijf hier jouw ervaring

Fijn behulpzaam bedrijf en kennis van zaken!

DenC-Civiel BV

Beschrijf hier jouw ervaring

Kwalitatief goed product, prijs in verhouding met het werk. Prima contact.

Stefan

Constructieberekening t.b.v. nieuw trapgat naar de zolder

Beschrijf hier jouw ervaring

Tijdens de berekening bleek dat mijn oorspronkelijke plan lastig haalbaar was en dat een alternatieve oplossing eventueel wel haalbaar zou zijn. ik waardeer het zeer dat ze meedenken met wat je... Tijdens de berekening bleek dat mijn oorspronkelijke plan lastig haalbaar was en dat een alternatieve oplossing eventueel wel haalbaar zou zijn. ik waardeer het zeer dat ze meedenken met wat je eigenlijk wil bereiken.

Jan

Controle invoer gegevens dakopbouw berekening en overige constructieve vragen .

Beschrijf hier jouw ervaring

Zeer fijne mensen , luisteren goed naar de vragen en geven duidelijke uitleg bij de beantwoording hiervan , waardoor je het ook aardig kan begrijpen als niet deskundige . Krijgt er nog extra advies... Zeer fijne mensen , luisteren goed naar de vragen en geven duidelijke uitleg bij de beantwoording hiervan , waardoor je het ook aardig kan begrijpen als niet deskundige . Krijgt er nog extra advies bij ook . Mijn complimenten .

Randy

Constructieve berekening t.b.v. dakopbouw

Goede en snelle communicatie