Jeroen

Constructieberekening mbt weg te breken draagmuur in onze woning.

* Heldere procesgang
* Stipte levering
* Goede priijs/kwaliteit-verhouding

Constructieberekeningen serre restaurant

Beschrijf hier jouw ervaring

Deskundig, snel en klantvriendelijk!

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor de review en succes met de serre van jullie restaurant!

Brink

Berekening voor uitbouw en berekening (draag)muren verwijderen.

Beschrijf hier jouw ervaring

Snel en professioneel! Ook goed te bereiken voor vragen en denken mee.

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je review, en veel plezier in jullie nieuwe woning!

Constructieberekeningen en -tekeningen

Beschrijf hier jouw ervaring

Snelle service in hectische (bouw)tijden! Alle lof voor de compleetheid van de aangeleverde stukken en vooral de korte doorlooptijd.

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je reactie, en succes met je project! Mvg, het Bouwkenners-team

Fam. van Onna

Tekeningen en berekeningen laten maken voor de aanvraag van een omgevingsvergunning (aanbouw aan gemeentelijk monument).

Beschrijf hier jouw ervaring

Erg positieve ervaring met bouwkenners; het contact verliep soepel en zeer snel (zelfs tijdens de drukke decembermaand). Er werd zeer goed meegedacht en ondanks dat de gemeente steeds... Erg positieve ervaring met bouwkenners; het contact verliep soepel en zeer snel (zelfs tijdens de drukke decembermaand). Er werd zeer goed meegedacht en ondanks dat de gemeente steeds meer/ongebruikelijke eisen stelde aan onze aanvraag heeft Bouwkenners.nl telkens weer zeer snel en professioneel de aanpassingen gedaan en hun adviezen gegeven. En voor de vele aanpassingen zijn geen meerkosten in rekening gebracht, hele goede service dus met uiteindelijk ook een positief resultaat (omgevingsvergunning verleend).

Marc

Constructieberekening laten maken, draagmuur laten slopen en stalen binten laten plaatsen.

Beschrijf hier jouw ervaring

Na weken voorbereiding om een omgevingsvergunning via de gemeente te verkrijgen was het dan zover.
De klus begon met het slopen van een dikke gewapend betonnen muur.
Na 1 dag was...
De klus begon met het slopen van een dikke gewapend betonnen muur.
Na 1 dag was nagenoeg de hele muur gesloopt. De dag erop de laatste stukken muur gesloopt en het puin afgevoerd.
Het materiaal waarmee gewerkt werd was zeer goed. Er kwam zelfs een grote vrachtauto met hijskraan en container aan te pas.
Het eindresultaat mag er wezen. Drie stalen binten, die de constructie en veiligheid van het appartement moet garanderen.
Inmiddels heb ik de stalen balken met gipsplaat afgewerkt.
Dank aan Snellen BV, Sloopkenners en Bouwkenners.

M. Sang Ajang

Sluiten vide

Beschrijf hier jouw ervaring

Uitermate professionele en zeer snelle service.

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor de review en succes met de vide!

Berber Jaarsma

Constructie berekening, tekenwerk en rekenwerk t.a.v bouwbesluit toetsing

Beschrijf hier jouw ervaring

Heb bij bouwkenners een constructie berekening van fundering verbreding, 2 nieuwe gevels en vervanging en verandering van dakconstructie laten maken en daarbij behorende aanpassingen aan... Heb bij bouwkenners een constructie berekening van fundering verbreding, 2 nieuwe gevels en vervanging en verandering van dakconstructie laten maken en daarbij behorende aanpassingen aan bouwtekening. Verder hebben ze een bouwbesluittoetsing gedaan met de daarbij behorende berekeningen en advies.

Dit alles voor een hele redelijke prijs.

Alles werd snel geleverd. Bij vragen super snel antwoord ook 's avonds en in het weekend. Echt heel klantvriendelijk.

Willem (constructeur) werkt dag en nacht naar mijn idee.

Binnen 6 weken de bouwvergunning binnen. Moest wat zaken toevoegen en dit is ook nog in het weekend berekend en maandag om 7.30 al in mijn mail box!!

Echt een aanrader!

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je reactie, en heel veel succes met je verbouwing! Willem heeft hart voor de zaak, haha!

John

Contructieberkening en tekenwerk doorbraak tbv omgevingsvergunning

Beschrijf hier jouw ervaring

Bijzonder tevreden over het geleverde werk, en de zeer redelijke prijs, door Bouwkenners. Toen de gemeente aanvullende informatie vroeg is dit zeer adequaat en binnen 2 werkdagen aangeleverd. Ook de... Bijzonder tevreden over het geleverde werk, en de zeer redelijke prijs, door Bouwkenners. Toen de gemeente aanvullende informatie vroeg is dit zeer adequaat en binnen 2 werkdagen aangeleverd. Ook de goede en snelle communicatie was zeer plezierig !!

Ruben

Verwijdering schoorsteen

Beschrijf hier jouw ervaring

Snelle reactie op mail. Hebben een goed inzicht van wat er moet gebeuren en hoe problemen opgelost kunnen worden.
We zijn ontzettend blij met het geleverde werk.

Na het...
We zijn ontzettend blij met het geleverde werk.

Na het verwijderen van de schoorsteen moest meteen het dak aangeheeld worden, dit hebben ze in 1 adem door fantastisch gedaan.
Dank jullie voor het werk. In de toekomst moet er vast nog iets afgebroken worden in ons bouwhuis. Ik zal zeker niet twijfelen over het adres waar ik moet zijn.

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je bericht, en succes met de verdere verbouwing!