Cor Tukker

Draag muur wegslopen draagbalk plaatsen.

Beschrijf hier jouw ervaring

Volgens afspraak. ruim op tijd. werkzaamheden in goed overleg tot een goed einde gebracht. Denken goed mee. Ik ben persoonlijk een zeur maar zeer tevreden. Een echte aanrader.

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je reactie, Cor! We wensen je veel plezier van de extra ruimte die je nu hebt gekregen! 👌

Advies aanpassing dakconstructie ivm verbouwing zolder

Beschrijf hier jouw ervaring

Ondanks het feit dat de oorspronkelijke opdracht uiteindelijk niet meer kan worden uitgevoerd zijn we toch tot een pragmatische oplossing gekomen waarin ze ons hopelijk verder kunnen helpen . We... Ondanks het feit dat de oorspronkelijke opdracht uiteindelijk niet meer kan worden uitgevoerd zijn we toch tot een pragmatische oplossing gekomen waarin ze ons hopelijk verder kunnen helpen . We zijn nog in afwachting van het resultaat.

Offerte sondering en funderingsadvies

Beschrijf hier jouw ervaring

Krijg meteen bericht dat de bodemkenners dit niet meer verzorgen, maar wordt later persoonlijk benaderd met het verhaal dat ze gestopt zijn met deze service en een alternatief hebben, met link naar... Krijg meteen bericht dat de bodemkenners dit niet meer verzorgen, maar wordt later persoonlijk benaderd met het verhaal dat ze gestopt zijn met deze service en een alternatief hebben, met link naar sonderingsbedrijven

Adri Odding

Sterkte berekening garage

Beschrijf hier jouw ervaring

Correctheid en afspraak is afspraak

Gerard de Jong

Tekening opbouw woning en aanvraag bij de gemeente

Beschrijf hier jouw ervaring

Mijn ervaring is dat er een prettige communicatie is en een redelijke prijs voor het werk.

J. de Vries

Maken van een bouwkundige tekening en constructie berekening.

Beschrijf hier jouw ervaring

Positieve ervaring. Op verzoek van de gemeente moest de tekening diverse malen worden aangepast.Dit werd zonder gezeur gedaan. En i.v.m. de indien termijn omgevingsvergunning werd dit de laatste... Positieve ervaring. Op verzoek van de gemeente moest de tekening diverse malen worden aangepast.Dit werd zonder gezeur gedaan. En i.v.m. de indien termijn omgevingsvergunning werd dit de laatste keer binnen 1 dag gedaan. Kortom mijn ervaring met Bouwkenners is positief.

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je leuke reactie, en heel veel succes met je verbouwing!

Tekeningen maken tbv een omgevingsvergunningsaanvraag voor een bootlift.

Beschrijf hier jouw ervaring

Het was lastig om voor een dergelijk bouwwerk een partij te vinden die dit wilde tekenen. Het gebeurd niet vaak dat voor dergelijke bouwwerken een omgevingsvergunning nodig is. Bouwkenners is met de... Het was lastig om voor een dergelijk bouwwerk een partij te vinden die dit wilde tekenen. Het gebeurd niet vaak dat voor dergelijke bouwwerken een omgevingsvergunning nodig is. Bouwkenners is met de beschikbare informatie en de verwachtingen van de gemeente aan de gang gegaan. De eerste tekeningen zijn nog een beetje bijgeschaafd naar de wensen van de gemeente en het resultaat is positief. Mede door de tekeningen mag de bootlift gebouwd gaan worden.

Reactie Bouwkenners:

Voor ons was het ook even nieuw om een bootlift uit te werken, maar zulk soort projecten maken het leuk en afwisselend. We zijn blij dat je het als positief hebt ervaren.

Maasbach

Bestek tekeningen tbv. vergunning gevelwijziging

Beschrijf hier jouw ervaring

Gunstige prijsstelling , communicatie verliep soepel, er is goed meegedacht ,
Ook als het iets extra moest zijn geen probleem, bedankt.

Reactie Bouwkenners:

Graag gedaan, en veel succes met de gevelwijziging!

kroone

Sonderings aanvraag gedaan en advies gekregen, waarmee ik verder kan

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik heb inmiddels offertes aangevraagd om aan sonderingsgegevens te komen. door de diverse keuzes kan ik mooi prijzen vergelijken.

Nieboer

We hebben een constructieberekening laten maken voor doorbraak van 2 dragende buitenmuren.

Beschrijf hier jouw ervaring

Ondanks de vakantieperiode dezelfde dag nog reactie ontvangen dat zij graag mee willen werken aan het maken van de constructieve berekening. Na akkoord geven van opdracht en aanleveren van een scan... Ondanks de vakantieperiode dezelfde dag nog reactie ontvangen dat zij graag mee willen werken aan het maken van de constructieve berekening. Na akkoord geven van opdracht en aanleveren van een scan (de originele bouwtekening) is men direct aan de slag gegaan en hadden wij de zeer uitgebreide constructieberekening inclusief duidelijke omschrijving de volgende dag al in onze mailbox.
Waardering voor de snelle reactie, duidelijke communicatie. Helemaal TOP!