W.B. Jansen

Konstructieberekening

Beschrijf hier jouw ervaring

Snelle reactie en een enthousiast team. Zelfs op een zondagmorgen kreeg ik antwoord! Het zal een samenloop van omstandigheden zijn geweest, maar toch. Waar vind je dat nog?

Reactie Bouwkenners:

Haha, hart voor de zaak, hè!

Een bouwtekening laten maken

Beschrijf hier jouw ervaring

Erg behulpzaam en snel. Ook nadat de bouwtekening enkele keren moest worden aangepast, was dit geen probleem.

Reactie Bouwkenners:

Leuk dat je dit aangeeft. Het komt wel vaker voor dat een tekening niet gelijk goed is (bv als de gemeente extra eisen stelt). Daar doen we niet moeilijk over.

van dijk

Construcktie tekening berekening

doen wat ze bloven

Maken van een bouwtekening voor een verbouwing

Beschrijf hier jouw ervaring

Communicatie verliep soepel en de tekening (en ook de wijzigingen er op) werd snel opgeleverd. Wel werd na wijziging van de tekeningen de oude tekening naar mij verzonden in plaats van de nieuwe.

Reactie Bouwkenners:

Fijn dat we je verder hebben kunnen helpen, en sorry voor het kleine ongemak. Ik hoop dat alles nu naar wens is afgehandeld.

Berekening stalen constructie verdiepingsvloer

Beschrijf hier jouw ervaring

Snel en flexibel tegen goede prijs

Handels

Tekening verbouwi v

Beschrijf hier jouw ervaring

Zeer teleurstellend. Communicatie verloopt zeer stroef. Aanpassingen die aangegeven worden, worden niet verwerkt. Traag antwoord etc. uiteindelijk ervoor gekozen de samenwerking te beeindigen.

Reactie Bouwkenners:

Beste Mikal, de gegevens die je ons aanleverde waren niet geschikt om de uitwerking te maken. We hebben verschillende keren geprobeerd dit uit te leggen, maar daar zijn we helaas niet in geslaagd.... Beste Mikal, de gegevens die je ons aanleverde waren niet geschikt om de uitwerking te maken. We hebben verschillende keren geprobeerd dit uit te leggen, maar daar zijn we helaas niet in geslaagd. We hadden het heel graag alsnog afgemaakt, maar we respecteren je keuze om daar van af te zien.

Bouwtekening laten maken

Beschrijf hier jouw ervaring

Goed geholpen, niks op aan te merken

Danny

Sloop openhaard en schouw

Beschrijf hier jouw ervaring

Uitstekende ervaring met dit bedrijf! Vakkundig, netjes en goed in de communicatie. Na de sloop is alles keurig achter gelaten en tijdens de sloop werd er mee gedacht (b.v. Stenen bewaren om de koof... Uitstekende ervaring met dit bedrijf! Vakkundig, netjes en goed in de communicatie. Na de sloop is alles keurig achter gelaten en tijdens de sloop werd er mee gedacht (b.v. Stenen bewaren om de koof na de sloop weer dicht te maken).

Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Danny
Hoofddorp

Reactie Bouwkenners:

Bedankt Danny, en succes met de verdere verbouwing en verhuis!

Frank

Constructieberekening

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik ben fantastisch geholpen door Willem! Er wordt zeer snel gereageerd op vragen, ook na kantoortijden. Snelle levering i.v.m. aanvraag vergunning was ook mogelijk, waardoor ik binnen 1 week een... Ik ben fantastisch geholpen door Willem! Er wordt zeer snel gereageerd op vragen, ook na kantoortijden. Snelle levering i.v.m. aanvraag vergunning was ook mogelijk, waardoor ik binnen 1 week een volledige constructieberekening had.

Reactie Bouwkenners:

Dank je wel, Frank. En veel succes met je project!

Sterkteberekening doorbraak voor open keuken

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik dacht niet zo'n ingewikkelde klus te hebben: een eerder dichtgemetselde doorbraak voor een open keuken in onze woning. Er lag al een bint en heel veel buren hadden dit ook allemaal. Maar het... Ik dacht niet zo'n ingewikkelde klus te hebben: een eerder dichtgemetselde doorbraak voor een open keuken in onze woning. Er lag al een bint en heel veel buren hadden dit ook allemaal. Maar het moest via een omgevingsvergunning worden aangevraagd van onze verhuurder, de woningbouwvereniging.

Ik had de maten aangeleverd, plus wat foto's en Bouwkenners had in no-time een prima berekening voor ons gemaakt die ik heb ingediend. Toen bleken er opeens andere eisen te zijn, gewijzigd inzicht of nieuwe NEN-normen, we weten het niet. Bouwkenners heeft uitstekend het woord gevoerd met de gemeente en uitgelegd wat de bedoeling was.

Maar de plaats van de heipalen moesten ook worden aangegeven en in de berekening worden opgenomen. Ook dit heeft Bouwkenners in een aanvullende tekening gedaan en mondeling toegelicht aan de gemeente. Hierna was de vergunning binnen twee dagen voor elkaar.
Prima geregeld Bouwkenners, ik beveel jullie aan.

Nico Groeneveld