Constructieberekening tbv doorbreken draagmuur en aanvraag omgevingsvergunning.

Beschrijf hier jouw ervaring

Zeer snelle opvolging, uitgebreide rapportage en een prettige communicatie. Ik ben uitstekend geholpen.

Reactie Bouwkenners:

Fijn om te horen en succes met het doorbreken van de draagmuur!

Een berekening van een reeds aangebrachte veranda tussen mijn woning en een viaduct.

Beschrijf hier jouw ervaring

Prima service en een snelle afhandeling tegen een scherpe prijs! Bedankt Bouwkenners.nl!

Reactie Bouwkenners:

Graag gedaan, en jij ook bedankt voor je opdracht en reactie!

Een constructie berekening voor mijn zwembadoverkapping

Beschrijf hier jouw ervaring

Het heeft mij enige tijd gekost om een bedrijf te vinden met de expertise die ik nodig had. Met name constructie berekeningen van aluminium blijken lastig. Ik ben zeer tevreden over de uitvoering,... Het heeft mij enige tijd gekost om een bedrijf te vinden met de expertise die ik nodig had. Met name constructie berekeningen van aluminium blijken lastig. Ik ben zeer tevreden over de uitvoering, informatie en contact met Bouwkenners. Ik moet alleen eerlijk toegeven dat ik de prijs van de berekening aan de erg hoge kant vondt.

Reactie Bouwkenners:

We snappen dat je de kosten zo laag mogelijk wilt houden. Maar hoewel het eindresultaat er misschien simpel uit ziet, zit er toch veel (reken)werk in. En de investering die wij doen om onze kennis... We snappen dat je de kosten zo laag mogelijk wilt houden. Maar hoewel het eindresultaat er misschien simpel uit ziet, zit er toch veel (reken)werk in. En de investering die wij doen om onze kennis op peil te houden (scholing en software) moeten we terug verdienen met ons uurtarief. Fijn dat we je toch hebben kunnen helpen!

Martha

Bouwtekening voor het plaatsen van een dakkapel met lichtkoepels.

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik ben op een zeer professionele, vriendelijke, geduldige manier geholpen door de Bouwkenners. Ze reageren vlot op mails en denken met je mee. Je krijgt precies wat je vraagt. Ik heb een paar keer... Ik ben op een zeer professionele, vriendelijke, geduldige manier geholpen door de Bouwkenners. Ze reageren vlot op mails en denken met je mee. Je krijgt precies wat je vraagt. Ik heb een paar keer een beroep moeten doen op deze heren, omdat de Gemeente steeds weer om andere zaken vroeg. Het is keurig en zeer vlot opgepakt door de heren. Mijn welgemeende complimenten.

jordi merks klusbedrijf

Construxtieberekening

snel en goed.

Edwin Schut

Bouwtekening voorgevel

Beschrijf hier jouw ervaring

Uitstekende service, goede kwaliteit en snel!

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je reactie, Edwin. En veel succes met de aanpassing van je kozijn!
Het Bouwkenners-team

Constructieberekening staalconstructie schuur

Beschrijf hier jouw ervaring

Vlot contact, fijne samenwerking gehad. Denken mee en opdracht is binnen afgesproken tijd voltooid.

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je bericht, en succes verder met je project!

Eefke

Tekening voor uitbouw, advies over draagconstructie, berekening draagconstructie

Beschrijf hier jouw ervaring

Perfecte service en er werd veel meegedacht wat erg prettig was voor een leek als ik. Het enige nadeel was dat het in het begin lang duurde voor ik reactie kreeg op mail of telefoon. Als daar... Perfecte service en er werd veel meegedacht wat erg prettig was voor een leek als ik. Het enige nadeel was dat het in het begin lang duurde voor ik reactie kreeg op mail of telefoon. Als daar sneller in geschakeld word is de service uitstekend!

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je beoordeling en je opbouwende kritiek. We gaan kijken hoe we daar ondanks de drukte nog beter op in kunnen spelen.

S Hillenga

Doorbraak / verwijderen van 2 draagmuren

Beschrijf hier jouw ervaring

Een cruciaal onderdeel van onze grote verbouwing was het vergroten van onze huidige ruimte voor de nog te plaatsen keuken. Conclusie, het laten verwijderen / doorbreken van een tweetal draagmuren... Een cruciaal onderdeel van onze grote verbouwing was het vergroten van onze huidige ruimte voor de nog te plaatsen keuken. Conclusie, het laten verwijderen / doorbreken van een tweetal draagmuren zou de oplossing hiervoor zijn. Na enig speurwerk en meerdere e-mails en telefoongesprekken verder met partijen was mijn keuze gevallen op bouwkenners op basis van eerste indruk, prijsindicatie en recensies..
Bouwkenners kreeg de opdracht om de constructieberekening uit te voeren icm het aanvragen van de omgevingsvergunning. Het communicatieproces verliep in het begin wat stroef mede door drukte, maar werd uiteindelijk prima opgepakt. Zij verzorgden het contact met de gemeente (welke in eerste instantie moeilijk te bereiken was) inzake de verlening van de vergunning.
Na de oplevering van het calculatierapport ben ik vin contact gekomen met sloopkenners (logisch vervolg) die middels een onderaannemer firma Snellen de uitvoer offreerde. Na goedkeur van de offerte en overeenstemming over de planning was mijn perceptie dat niks meer in de weg zou staan. Helaas bleek niets minder waar. Er was een fout gemaakt in het calculatierapport welke gelukkig tijdig werd opgemerkt waardoor de aanvraag van vergunning, calculatie rapport en planning opnieuw moest worden uitgevoerd. Gevolg was dat door deze vertraging mijn verbouwing grotendeels stil kwam te liggen.
Fouten kunnen voorkomen tijdens een proces en worden gemaakt aan weerszijden, maar het onderscheidend vermogen wordt bepaald door hoe om te gaan met fouten en het proactief willen meewerken aan een passende oplossing. Aan dat criterium hebben alle Partijen dan tot mijn vreugde ook gedaan. Maar anderhalve week vertraging, meedenken aan een passende oplossing (aangezien hier eerst ook nog wat obstakels waren), snelle uitvoer en fantastisch resultaat.
Derhalve gaan mijn complimenten dan ook uit naar de firma's bouwkenners, sloopkenners en firma Snellen waarbij ik een persoonlijke pluim wil geven aan Frans, Willem en Arno die dit verder erg professioneel en accuraat hebben opgepakt.
Bij mij is geen twijfel ontstaan om nogmaals deze partijen te benaderen voor een dergelijke opdracht.

Tekening van een overkapping/ carpot

Beschrijf hier jouw ervaring

* Zeer vlot geholpen en correct, alles via de mail vergunning in 1 x keer gekregen (nog wel in afwachting van de bezwaarprocedure omwonenden.

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je bericht, en hopelijk komen er geen bezwaren van de omwonenden!
Gr,
Bouwkenners-team