Jan

Controle invoer gegevens dakopbouw berekening en overige constructieve vragen .

Beschrijf hier jouw ervaring

Zeer fijne mensen , luisteren goed naar de vragen en geven duidelijke uitleg bij de beantwoording hiervan , waardoor je het ook aardig kan begrijpen als niet deskundige . Krijgt er nog extra advies... Zeer fijne mensen , luisteren goed naar de vragen en geven duidelijke uitleg bij de beantwoording hiervan , waardoor je het ook aardig kan begrijpen als niet deskundige . Krijgt er nog extra advies bij ook . Mijn complimenten .

Randy

Constructieve berekening t.b.v. dakopbouw

Goede en snelle communicatie

Lex

Constructieberekening lichtstraat

Beschrijf hier jouw ervaring

Hele fijne manier van uitvoering. Er werd niet afgewacht totdat ze alle benodigde informatie hadden, maar door pro-actief hier achteraan te gaan is de berekening tijdig uitgevoerd.

Particulier

Constructie berekening

Beschrijf hier jouw ervaring

Gewoon top behandeld, netjes, goed, vollledig en voor een nette prijs. Communicatie is ook goed en snel.

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je reactie en succes met de bouw! 👍

Bouwtekening maken

Beschrijf hier jouw ervaring

Slecht, ze adverteren volop maar na aanvraag offerte de mededeling dat men voorlopig geen tekeningen kan maken.Stop dan met je advertenties.

Ghw Camps

Constructie berekening aanbouw

Niets, de offerte kwam veel te laat

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik heb een aanvraag verstuurd, maar na een week nog niets gehoord. Toen maar een herinnering gestuurd en prompt had ik binnen 1 dag nog 5 aanvullende vragen. Die netjes dezelfde dag beantwoord en... Ik heb een aanvraag verstuurd, maar na een week nog niets gehoord. Toen maar een herinnering gestuurd en prompt had ik binnen 1 dag nog 5 aanvullende vragen. Die netjes dezelfde dag beantwoord en zo'n 4 weken later ontvang ik een gigantische offerte voor 1 dag werk. Jammer, helemaal omdat ik bij de aanvraag al had vermeld dat het binnen 2-3 weken moest worden uitgevoerd.

P Krol

Meerdere Constructie berekeningen voor diverse bouwprojecten

Beschrijf hier jouw ervaring

Erg fijn bedrijf en mensen om mee te werken, zelfs bij een gemeente die bekend staat als extreem moeilijk zijn we er dankzij Bouwkenners goed uitgekomen, en hebben we tot nu toe alle projecten tot... Erg fijn bedrijf en mensen om mee te werken, zelfs bij een gemeente die bekend staat als extreem moeilijk zijn we er dankzij Bouwkenners goed uitgekomen, en hebben we tot nu toe alle projecten tot ween goed eind weten te brengen.
Er wordt goed mee gedacht en constructief tot een oplossing gewerkt

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je reactie, fijn dat je het zo ervaren hebt!

Constructieberekening weghalen dragende muur.

Beschrijf hier jouw ervaring

Duidelijke afspraken; de werkzaamheden werden conform uitgevoerd. Ook bereikbaar voor vragen n.a.v. rapportage . Rapportage was volledig en goed!

Reactie Bouwkenners:

Tnx, zo horen we het graag! 😀

J. Meijer

Constructiebrekening

Beschrijf hier jouw ervaring

Snelle reactie op vragen, snelle levering en erg vriendelijk

Reactie Bouwkenners:

Dankjewel, ik geef het door aan mijn collega's! ❤