fam. van der Sanden

Bouwtekening en constructieberekening

Beschrijf hier jouw ervaring

Voor onze verbouwing eens online gaan kijken of we een goede bouwtekening konden laten maken. Bij bouwkenners via een handig stappenplan en tegen een erg scherpe prijs hebben we een professionele bouwtekening gekregen. Het bleek dat we ook een constructieberekening nodig hadden omdat we een draagmuur gingen uitbreken, en dit kon meteen ook geregeld worden door bouwkenners. Dus heel handig en snel geregeld!

Jasper

Ze hebben mijn terras in een serre omgetoverd.

Beschrijf hier jouw ervaring

Van schets tot bouwtekening, inclusief alle berekeningen die mijn pet te boven gaan, hebben ze tot in de puntjes verzorgd. Super!

Wouters

Constructieberekening

Beschrijf hier jouw ervaring

Snelle en kundige werkwijze. Prima uitvoering! Super dat alles online geregeld kan worden. Met tóch persoonlijk contact.
Professioneel!

Daniël Hendrik

Dat noem ik ontzorgen.......alles in één keer geregeld. Goed meegedacht. Dankzij dit team heb ik flink kunnen besparen. Bedankt en voor het tuinhuis neem ik weer contact op. Groeten van Daniël

Beschrijf hier jouw ervaring

Alles volgens afspraak en niet duur. Lekker snel

nvt

J. Maarsbergen

Voor het verwijderen van mijn draagmuur vroeg de gemeente een constructieberekening.

Beschrijf hier jouw ervaring

Willem heeft snel en netjes gewerkt, volgens afspraak

dhr. van den Berg

Duidelijke offerte, aanpak en werkwijze. Website is bovendien erg makkelijk en duidelijk in gebruik. Een nieuwe ervaring voor mij

Zie algemene opmerking hierboven

Geen voor nu

Prima service, berekening was netjes op tijd klaar.

Beschrijf hier jouw ervaring

Veel technische termen die mij niet gelijk duidelijk waren