Jaarsma

Constructie berekening voor verandering aan dak constructie

Beschrijf hier jouw ervaring

In eerste instantie was er iets mis gegaan met mijn offerte aanvraag. Na 1 mailtje had is dezelfde avond om 22.00 bericht, met offerte. Daarna ook snelle service. Alles snel geleverd en weer 's... In eerste instantie was er iets mis gegaan met mijn offerte aanvraag. Na 1 mailtje had is dezelfde avond om 22.00 bericht, met offerte. Daarna ook snelle service. Alles snel geleverd en weer 's avonds nog een reactie op mijn vragen.

Fijn bedrijf en normale prijs.

Een aanrader!

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je bericht, en fijn dat je tevreden bent!

Eelco K.

Bouw tekeningen voor verbouwing woonhuis (ivm vergunning).

Beschrijf hier jouw ervaring

Super snel. Begrepen in één keer wat ik bedoelde. Zeer betaalbaar. Heldere communicatie.

Beoordeling of een bepaalde muur in mijn nog te betrekken woning een draagmuur is. Hierover was veel onduidelijkheid bij o.a. de gemeente. Indien het wel een draagmuur was zou ik graag een offerte... Beoordeling of een bepaalde muur in mijn nog te betrekken woning een draagmuur is. Hierover was veel onduidelijkheid bij o.a. de gemeente. Indien het wel een draagmuur was zou ik graag een offerte ontvangen voor een bouwtechnische oplossing.

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik kreeg heel snel per mail een goede en inhoudelijke reactie op mijn vraagstuk (geen draagmuur) en ook nog eens kosteloos! Enorm goede service van dit bedrijf, zal ze zeker inschakelen bij... Ik kreeg heel snel per mail een goede en inhoudelijke reactie op mijn vraagstuk (geen draagmuur) en ook nog eens kosteloos! Enorm goede service van dit bedrijf, zal ze zeker inschakelen bij toekomstige klussen waar ik bouwexpertise nodig heb.

Reactie Bouwkenners:

Graag gedaan! Maarre.. we doen niet alles kosteloos ;-)

J. Mostert

Balkonhek sterkteberekening

Onbegrijpelijk goed uitgevoerd.

Bouwtekening niet standaard dakkapel

Beschrijf hier jouw ervaring

Zeker! Er werd snel en professioneel gereageerd op mijn e-mails. Ik heb niet het gevoel gekregen dat ik "domme"vragen stelde. Ik ben namelijk een leek op het gebied van bouwtekeningen, maten enz.... Zeker! Er werd snel en professioneel gereageerd op mijn e-mails. Ik heb niet het gevoel gekregen dat ik "domme"vragen stelde. Ik ben namelijk een leek op het gebied van bouwtekeningen, maten enz. Heb kennis opgedaan. Er is een perfect product geleverd

Wat ik wel minder vond, is de onmogelijkheid om over de prijs te praten. Bij mij ging/gaat het om een afwijkende dakkapel, waarvoor een ander bedrag is gevraagd. Ik blijf het gevoel houden dat ik veel heb betaald voor de tekening en alles erom heen. De prijs voor een standaard dakkapel weet ik nog niet. Ik kon niet vergelijken. Ik begrijp ook wel dat kwaliteit een prijskaartje heeft.
Al met al goede dienst geleverd.

Reactie Bouwkenners:

Leuk dat je het als positief hebt ervaren. Een afwijkende dakkapel kost inderdaad meer dan een rechttoe rechtaan dakkapel omdat het ook meer werk is. Voordeel: de prijs vergeet je na verloop van... Leuk dat je het als positief hebt ervaren. Een afwijkende dakkapel kost inderdaad meer dan een rechttoe rechtaan dakkapel omdat het ook meer werk is. Voordeel: de prijs vergeet je na verloop van tijd, maar een goed geconstrueerde dakkapel kan jaren mee ;-)

R. Welhuis

Constructieberekening

Beschrijf hier jouw ervaring

Zeer positieve ervaring. Werkzaamheden zijn zeer snel opgepakt en uitgevoerd. Ook op de aanvullende kwam zeer snel en duidelijk een reactie.

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je reactie Roy, en fijn dat je tevreden bent!

Constructieberekening dakkapel

Beschrijf hier jouw ervaring

communicatie en uitgebreid opgeleverd rapport

Constructie berkening

snelle verwerking

Mevr. Erica Palma

Een bouwtekening ivm aanvraag dakkapel

Beschrijf hier jouw ervaring

Duidelijk en snel! Leuk contact. Komen hun afspraken na.

Reactie Bouwkenners:

Dankjewel, en succes met de bouwtekening!

H van Rooijen

Uitwerken eigenaren tekeningen en constructieberekening voor uitbouw vakantiebungalow

Beschrijf hier jouw ervaring

Flexibele opstelling bij het op afstand uitwerken van ons eigen hand-tekenwerk, foto's en opmetingen tot een totaal pakket voor aanvraag van de omgevingsvergunning. Snelle en adequate reactie op... Flexibele opstelling bij het op afstand uitwerken van ons eigen hand-tekenwerk, foto's en opmetingen tot een totaal pakket voor aanvraag van de omgevingsvergunning. Snelle en adequate reactie op enkele aanvullende vragen over constructie details. In 1e instantie wat vertraging bij de start van werkzaamheden maar na overleg binnen de afgesproken tijd klaar en voor de afgesproken redelijke prijs. Van harte aanbevolen voor de doe het zelver die goed met maatlat en potlood overweg kan maar wel een professioneel tekeningen pakket met benodigde berekeningen nodig heeft.

Reactie Bouwkenners:

Bedankt voor je reactie, en veel succes met de bungalow!