Frank

Constructieberekening

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik ben fantastisch geholpen door Willem! Er wordt zeer snel gereageerd op vragen, ook na kantoortijden. Snelle levering i.v.m. aanvraag vergunning was ook mogelijk, waardoor ik binnen 1 week een volledige constructieberekening had.

Reactie Bouwkenners:

Dank je wel, Frank. En veel succes met je project!

Sterkteberekening doorbraak voor open keuken

Beschrijf hier jouw ervaring

Ik dacht niet zo'n ingewikkelde klus te hebben: een eerder dichtgemetselde doorbraak voor een open keuken in onze woning. Er lag al een bint en heel veel buren hadden dit ook allemaal. Maar het moest via een omgevingsvergunning worden aangevraagd van onze verhuurder, de woningbouwvereniging.

Ik had de maten aangeleverd, plus wat foto's en Bouwkenners had in no-time een prima berekening voor ons gemaakt die ik heb ingediend. Toen bleken er opeens andere eisen te zijn, gewijzigd inzicht of nieuwe NEN-normen, we weten het niet. Bouwkenners heeft uitstekend het woord gevoerd met de gemeente en uitgelegd wat de bedoeling was.

Maar de plaats van de heipalen moesten ook worden aangegeven en in de berekening worden opgenomen. Ook dit heeft Bouwkenners in een aanvullende tekening gedaan en mondeling toegelicht aan de gemeente. Hierna was de vergunning binnen twee dagen voor elkaar.
Prima geregeld Bouwkenners, ik beveel jullie aan.

Nico Groeneveld

R. Heijligenberg

Aanvraag omgevingsvergunning dakterras Nijmegen

Beschrijf hier jouw ervaring

Wij wilden een dakterras aanleggen op een oud pand in het centrum van Nijmegen. Het aanvragen van een omgevingsvergunning is dan de noodzakelijke eerste stap. Bouwkenners heeft ons daar uitstekend bij geholpen door eerst de draagkracht van het dak te berekenen maar dat bleek te helaas laag. Vervolgens hebben ze een berekening en tekening gemaakt van een vrij dragende constructie en de aanvraag voor ons ingediend. De gemeente wilde meer details die vlot door de bouwkenners werden aangeleverd en de lachwekkend complexe procedure voor aanpassing van de aanvraag werd meteen gedaan. Inmiddels is de aanvraag goedgekeurd. Hoewel ik best handig ben in dit soort zaken was het me zonder hulp van de bouwkenners niet gelukt.
En bij dat alles: vlotte communicatie via de mail, geen moeilijk gedoe en keurig binnen de aangenomen som, hoewel ik al had laten weten dat enige meerkosten op ons heel redelijk zouden zijn overgekomen.

fam. van der Sanden

Bouwtekening en constructieberekening

Beschrijf hier jouw ervaring

Voor onze verbouwing eens online gaan kijken of we een goede bouwtekening konden laten maken. Bij bouwkenners via een handig stappenplan en tegen een erg scherpe prijs hebben we een professionele bouwtekening gekregen. Het bleek dat we ook een constructieberekening nodig hadden omdat we een draagmuur gingen uitbreken, en dit kon meteen ook geregeld worden door bouwkenners. Dus heel handig en snel geregeld!

Jasper

Ze hebben mijn terras in een serre omgetoverd.

Beschrijf hier jouw ervaring

Van schets tot bouwtekening, inclusief alle berekeningen die mijn pet te boven gaan, hebben ze tot in de puntjes verzorgd. Super!

Wouters

Constructieberekening

Beschrijf hier jouw ervaring

Snelle en kundige werkwijze. Prima uitvoering! Super dat alles online geregeld kan worden. Met tóch persoonlijk contact.
Professioneel!

Daniël Hendrik

Dat noem ik ontzorgen.......alles in één keer geregeld. Goed meegedacht. Dankzij dit team heb ik flink kunnen besparen. Bedankt en voor het tuinhuis neem ik weer contact op. Groeten van Daniël

Beschrijf hier jouw ervaring

Alles volgens afspraak en niet duur. Lekker snel

nvt

J. Maarsbergen

Voor het verwijderen van mijn draagmuur vroeg de gemeente een constructieberekening.

Beschrijf hier jouw ervaring

Willem heeft snel en netjes gewerkt, volgens afspraak

dhr. van den Berg

Duidelijke offerte, aanpak en werkwijze. Website is bovendien erg makkelijk en duidelijk in gebruik. Een nieuwe ervaring voor mij

Zie algemene opmerking hierboven

Geen voor nu

Prima service, berekening was netjes op tijd klaar.

Beschrijf hier jouw ervaring

Veel technische termen die mij niet gelijk duidelijk waren