1911 Reviews

Bodnár Imre

It was easy to work with this company

Alles ging prima, aflevering was bijzonder omdat bestemming moeilijk te bereiken is, bleek geen probleem te zijn - dus helemaal tevreden. 4,5 sterren alleen ondat een 9 al heel erg goed is.

medewerkers, prijzen, kwaliteit van product. Vooral medewerkers heel behulpzaam en vriendelijk, zowel hotline als ook vrachtwagenchauffeur, die de goederen bracht. Prijzen waren beste, die ik kon vinden. Plinten eens op de muur heel mooi en hoeven (bijna) niet meer geschildert worden.

mij is niets negatiefs opgevallen

andre verdonk

De dag na mijn bestelling wilde ik breeder kozijnen, dat was geen punt.De levering was ook correct en de prijs goed.

heel goede service

Jos Bruijns

Aanschaf vloerluik

product kon anders dan verwacht niet tijdig geleverd worden. Na de bestelling gedaan te hebben werd ik hier keurig over gebeld met deze mededeling. helaas werd de 2e verwachte leverdatum ook niet gehaald daar werd ik dan niet over gebeld maar moest ik zelf bellen waar na ik keurig werd geïnformeerd dat het wederom later werd. doordat het product ook nog niet bij de bezorger was on ik niets op track en trace volgen. Daardoor helaas een dag voor niets thuis gewacht. Het product is van uitstekende kwaliteit.

levertijden waar maken die beloofd worden (meer voorrraad?)of anders de levertijden aanpassen.

Uitstekend.

Na de bestelling realiseerde ik mij binnen 3 dagen dat ik een artikel niet nodig had. Mail gestuurd naar Bouwbestel , direct reactie ontvangen dat het geen probleem was om deze nog uit de verzending te halen.

James Media

Mijn eerste kennismaking was al direct een topper.
Ik bestelde groot pak isolatie. Ze belden nog eens extra na of ik wistr dat er flinke transportkosten op dit pak zaten. Heel transparant...

Zie hierboven.

Haha, open deur. Transportkosten naar beneden :)

Overzichtelijke website met genoeg keuze (speciale afmetingen)

Tijdige levering.

Een montagevoorschrift zou prettig zijn. Dat ontbrak.

Carla vd Bogaart

Had vragen over verwijderen van kit. Telefonisch kontakt en een super vriendelijke, zeer behulpzame en deskundige medewerker getroffen. Binnen no time het juiste product en de volgende dag al in...

Deskundig en behulpzaam

Nee ga zo door. Erg prettig zaken doen

Persoonlijk contact geweldig goed. En hulp bij het kiezen van materialen en gebruik daarvan uitstekend.

Er wordt gedaan wat afgesproken is.

Ga zo door. Geef zo veel als maar mogelijk informatie over een product b.v. Alle maten, gewichten, materialen, waarbij of waarin te gebruiken, hoe toe te passen, artikelnummer, ean code, prijs per stuk, prijs per doos, hoeveel volle doos, vervoersinformatie kortom alles en dan bedoel ik werkelijk alles wat maar betrekking heeft over een product. Want als ik in een winkel sta dan kan ik een product vasthouden dat moet je op het internetwinkel gebeuren zo dicht mogelijk weten te benaderen