PHC de Rooij

Op vrijdag een bestelling geplaats met een levering gevraagd voor maandag. Op zaterdagochtend werd ik gebeld dat ze maandag niet konden leveren maar dat werd woensdag. Helaas woensdag geen levering....

Door een interne fout kreeg ik zonder meerkosten een beter product.
Ook belde ik voor de bestelling met vragen over mikn bestelling en die werden behulpzaam beantwoord.

De controle misschien iets vaker uitvoeren.

Onze ervaring is wisselend.

We hadden materiaal besteld en werden netjes gebeld om af te stemmen over het moment van levering. Helaas kwamen de spullen toen toch een dag later dan...

Snelle en juiste manier van communiceren in het belang van de klant.

Lever de volgende keer a.u.b. in een keer de juiste materialen en kom afspraken na. Liever een bericht dat levering een dag later volgt, dan iets beloven en het niet nakomen.

Reactie Bouwbestel.nl:

Hier zijn inderdaad de verkeerde platen op transport gegaan. Kingspan is afgelopen zomer een tijdje met de K108 gestopt en heeft deze toen als vervanging uitgeleverd. Daardoor is ook verwarring ontstaan. We hebben het zsm opgelost.

Team Bouwbestel

Stefan Daamen

Goed, snel en gemakkelijk

Je kunt ook kleine bestellingen doen.

Soms komt één bestelling in verschillende leveringen (bv via DHL), en soms zelfs verspreid over verschillende dagen, ondanks dat je een leverdag kunt aangeven.

Cyrus

Leveringssnelheid is bizonder!

Snelheid van levering

Nvt

De wit

Alles makkelijk te bestellen via de site en keurig op de afgesproken dag geleverd.

Had ook nog een keer gebeld met een vraag werd toen ook prima geholpen

Ga zo door

Eerste bestelling geplaatst. aflevering perfect

duidelijk

nee

Goede prijs en duidelijk advies gekregen

Hebben kennis van de producten

Snelle service

Normaal