Casa Haarlem

Dienstverlening is zeer snel en prettig.

Komt afspraken na

Ze kunnen beter voor de klant kleine pompwagen meenemen om materiaal direct in 1x naar binnen te vervoeren bijvoorbeeld voor hout en overige bouwmaterialen.

robert

Eenmalige bestelling werd snel en correct uitgevoerd

snel en correct

Segher Marc

Heel goede service. Zal hier nog gebruik van maken

Heel goede samenwerking met de vrachtwagenbestuurder. Perfecte timing.

Brink

Snelle levering en goede materialen

Controle op juistheid (aantallen) van de te leveren goederen

Gerrit Blom

Goeie ervaring met dit bedrijf. Ik kreeg ook snel en duidelijke informatie per telefoon.
De prijzen zijn oke en de levering was op de de door mij gevraagde datum.

Zending heb ik ontvangen nadat ik heb gebeld. Heeft enkele dagen geduurd.Bericht van DHL niet ontvangen.
Inhoud was niet goed verpakt en blauwe poeder is door de doos gesmeerd.

Reactie Bouwbestel.nl:

Klant heeft woensdagavond 15-11 besteld met aangegeven als gewenste leverdatum maandag 20-11. Om deze reden is het pakket op vrijdag 17-11 verzonden. Dinsdagochtend 21-11 hebben we geconstateerd dat het pakket vertraagd was bij DHL. Toen hebben we aangeboden tussentijds een nieuwe op te sturen. Dit hoefde niet. Er was geen haast bij. Uiteindelijk bleek het bij aankomst beschadigd. Toen hebben we opnieuw aangeboden kosteloos een nieuwe (extra) op te sturen. Er werd toen aangegeven dat dit niet nodig was aangezien er nog voldoende inzat voor de klus. Op basis van andere zendingen denken wij dat het bij transporteurs vanwege black friday en Sinterklaas allemaal wat minder zachtzinnig is gegaan. Als klant kunt u bij Bouwbestel echter altijd rekenen op kosteloze vervanging bij breuk.

Top service. Het was mijn eerste bestelling en ik ben bij mijn keuze afgegaan op de goede recensies online. Ik heb einde van de middag mijn bestelling geplaatst en het kon de volgende dag al...

Punctueel
Vriendelijk, behulpzaam personeel
Keurige service

n.v.t.

Prinssen

Zeer goed

had specifieke wensten ontremd bezorging maar dat was geen probleem

Gert Rijsdijk

Duidelijke berichtgeving over levertijd en betaling

Op afgesproken tijd geleverd, keurig voor de woning ondanks ruimte probleem vrachtauto.

Slecht. ongelofelijk slecht verpakt. nooit meegemaakt bij vergelijkbare dienstverleners

het bestelde stuc gereedschap was los in een doos geflikkerd. geen bedrijf voor mensen die zuinig zijn op hun spullen.

Reactie Bouwbestel.nl:

Naar aanleiding van uw review hebben wij de wijze van inpakken van deze producten intern besproken en aangepast. Na contact met u hebben wij de beschadigd geachte producten opnieuw aan u verzonden. Wij hopen dat u hiermee uiteindelijk toch een positief gevoel overhoudt aan uw aankopen bij Bouwbestel.

Team Bouwbestel