Rob Sparreboom

Mijn eerste levering was weer teruggestuurd, blijkbaar was ik niet thuis en hadden zij mijn bestelling bij een ophaal punt achter gelaten. Waar ik geen weet van had
Toen ben ik opgebeld door...

Florence

Meerdere bestellingen gedaan, super snelle levering en goede service. Wanneer een besteld product niet leverbaar is, wordt er een soortgelijk product geleverd. In onsgeval kregen we langere balken...

Uitstekend

Dinsdag besteld woensdag in huis

Snelle levering .

Snelle levering en goede kwaliteit

de boer

Goede service, verkeerde gipsplaten geleverd
maar na telefoontje worden nu de goede platen geleverd.

goede website

contact over de levering met dhl gaat slecht als het pakket geleverd is terwijl er niemand thuis is,
verschillende prijzen zijn niet concurerend.... emmer stucprimer van 62 euro id 15 euro duurder als andere webshop!

ANDRIES BOERTIEN

Bestellen zeer eenvoudig maar check de bestelling nogmaals voordat je het verzend.
Het brede soms onbekende assortiment geeft heel veel mogelijkheden. Let dus goed op! Telefonisch zeer goed...

Breed assortiment. Goed bereikbaar en indien nodig bellen ze je ook nog terug. Vragen worden zonder op de klok
te kijken beantwoord. Verstand van zaken en dat is heel prettig in het woud van aanbieders van bouwmaterialen.

Bestelling geplaatst en ik zou vrijdag kunnen informeren wanneer ik het transport kon verwachten. Helaas was om 16.00 uur de vrachtwagen nog niet geladen dus konden ze mij daarover niet informeren. Nu hebben ze je mobiele nummer, dus hoe makkelijk kan het zijn om toch even een app te sturen zodat je weet of je maandag om 8.00 al aanwezig moet zijn. Ik snap heel goed dat het moeilijk is om een tijd te geven maar als je als 2e of 3e aan de beurt bent is het wel een duidelijke aanwijzing. Bij mijn bestelling zaten ook enorme balken die qua lengte met de andere goederen overeenkwamen. Maar deze balken had ik niet besteld. Gelukkig zag ik dit op tijd en gingen ze meteen weer mee terug. Ik had deze nooit naar binnen gekregen dus hier had ik wel een groot probleem gehad. Volgens de chauffeur een regelmatig terugkerend probleem door slecht aangegeven stickers op orders.

Frank Arnoldus

Super materialen, snel en netjes bezorgd.

Indien hulp nodig, vakkundig personeel aan de telefoon.

Ga vooral zo door met de service.

H Brouwer

Goed geleverd, op tijd geleverd, duidelijke overzichten

Op tijd geleverd!!

Geen!!

Chantal Vandewalle

Super... nog niks mis gegaan