De heer Dave Kulsdom

Goede service

Nee

Hendrik Knaap

Het is eigenlijk allemaal soepel verlopen

Schrok een beetje van de goede service aan de telefoon. ben ik eigenlijk niet meer gewend.

Geloofde eigenlijk niet dat het op tijd zou komen, wellicht laten weten dat het product onderweg is.

Ruben Kock

Snelle levering en duidelijke website

Snelle levering en duidelijke website

Ik kreeg pas een indicatie van de bezorging nadat de bezorging al had plaatsgevonden. Ik had dit graag een dag van tevoren ontvangen.

De heer Toon van de Braak

Goede bereikbaarheid

snelle levering

nee

Osch

Contact medewerker, goede informatie omtrent welke materialen aan te schaffen.

duidelijk aangeven dat artikelen mogelijk in delen geleverd worden.

René den Os

Goede service

Behulpzaam en snelle bezorging

Dakpannen van de site afhalen.

Marc

Snelle levering, vakkundig advies en goede kwaliteit

Nvt

Diana Alblas

zeer snelle levering

Een kruipluik besteld. Er stond niet goed aangegeven of het ingebouwde ringetje waarmee die open wordt gemaakt in de lengte of breedte zou zijn. Ik heb er zelf in ieder geval niet aan gedacht dat... Een kruipluik besteld. Er stond niet goed aangegeven of het ingebouwde ringetje waarmee die open wordt gemaakt in de lengte of breedte zou zijn. Ik heb er zelf in ieder geval niet aan gedacht dat dat in de lengte zou zijn. Mijn oude luik zat de opening in de breedte.
Nu veel toeren uithalen om de luik te openen en te sluiten. Om dat er aan de ene kant de verwarming zit en aan de andere kant de meterkast.
Wanneer mensen iets bestellen moet dat aangevinkt kunnen worden.

Christi

Prima, goed geholpen aan de telefoon, met extra meettip

Mark Dubbelman

Pas een paar bestellingen in het afgelopen half jaar gedaan. Ik zal dit in de toekomst zeker blijven doen. Zeer vriendelijke medewerkers, denken mee, nemen contact op als er iets met de bestelling... Pas een paar bestellingen in het afgelopen half jaar gedaan. Ik zal dit in de toekomst zeker blijven doen. Zeer vriendelijke medewerkers, denken mee, nemen contact op als er iets met de bestelling is, enz. Zoek je naar bouwmateriaal, dan heb je 9 van 10 keer hier de spullen. Toppers!!

Duidelijk, klantvriendelijk, snel contact, veel keuze uit verschillende producten

Kan me niks bedenken