Bouwbedrijf-Lichtenberg.nl

Bouwbedrijf-Lichtenberg.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bouwbedrijf-Lichtenberg.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company44
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bouwbedrijf-Lichtenberg.nl met 9/10. Gebaseerd op 44 ervaringen.
Brochure / internetsite

GHR
GHR

Zeer goede afwerking

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede ervaring en zeer goede service gehad.

P.H. Veenman
P.H. Veenman

Uitstekende en gekwalificeerde mensen. Denken mee en doen meer dan je verwacht. Geen gezeur als je wat vraagt.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Een erg mooi en kwalitatief hoogstaand resultaat.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Score voor Bouwbedrijf-Lichtenberg.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wij hebben uitstekend samengewerkt met bouwbedrijf lichtenberg. wij wonen nu 6 weken in onze nieuwe woning en genieten nog steeds iedere dag. uiteraard gaan er wel eens dingen mis maar die worden allemaal netjes opgelost.

Prima ervaring!.

Hugo van de Koppel
Uitstekend (10/10)
Hugo van de Koppel

Tijdens de aanloopperiode om de keuze van bouwer te bepalen zijn we echt als klant behandeld. Ook nadat we de keuze hadden bepaald hebben we alle tijd gekregen om de juiste keuzes te maken betreffende hoe te bouwen.

Score voor Bouwbedrijf-Lichtenberg.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Keurig, betrouwbaar en prettig bedrijf om mee te bouwen.

Edward van Zuidam
Uitstekend (10/10)
Edward van Zuidam

Zie boven

Score voor Bouwbedrijf-Lichtenberg.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Vakmensen met een passie voor het realiseren van de droom van de opdrachtgevers. begeleiding voor, tijdens en na de bouw van hoog niveau. er wordt gewerkt met hoogwaardige materialen. zelf boven verwachting. grote klasse!.

Peter van Bergen
Peter van Bergen

Zeer hoog kwaliteitsniveau
Goede begeleiding en voorlichting voor en tijdens het bouwproces
Zeer flexibel ten aanzien van eisen en wensen van de klant

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Bouwbedrijf lichtenberg heeft kwaliteit hoog in het vaandel. dat merk je aan alles. de gebruikte materialen en de afwerking zijn van een zeer hoog niveau. het bouwproces is heel soepel verlopen. wensen en wijzigingen worden goed opgepakt. prijzen worden duidelijk gecommuniceerd. wij zijn erg tevreden. zowel over de communicatie, de uitvoering en zeker ook over het schitterende eindresultaat.

Mark van Vliet
Mark van Vliet

Lichtenberg en haar onderaannemers willen steeds weer een goed product afleveren, waar ze zelf trots op zijn. Dat merk je aan de positieve manier waarop ze meedenken over de uitstraling en functionaliteit van de woning. Vakmensen die goede kwaliteit leveren voor een eerlijke prijs, voortdurend meedenken met de klant en flexibel blijven tijdens de bouw.

Woningbouw villa 2014/2015.

Hulsman
Hulsman

Totaalpakket

Score voor Bouwbedrijf-Lichtenberg.nl:4.00/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goed bedrijf komt afspraken na.

Hamik
Hamik

Zie bovenaan bij " ervaring bedrijf"

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Uitstekende ervaring , houden aan afspraken, niet moeilijk als er iets ertussendoor moet gebeuren. netjes en voledig in hen werk. uitstekende materialen wordt gebruik tijdens bouw.

Bedrijfsinformatie

Uw huis bouwen onder architectuur van droom naar daad. Van kavel naar een onder architectuur gebouwd droomhuis. Stappen die u solide, snel en secuur zet met Bouwbedrijf Lichtenberg. Ambachtelijk en traditioneel gebouwde luxe villa’s, in het betere segment, die voldoen aan de modernste eisen.

Lichtenberg: "Uw huis bouwen wij op tijd, binnen budget, zorgeloos en afgewerkt tot in de kleinste details".
Adres
Octaanstraat 5