Contact verkoper
8.5/10
Brochure / internetsite
Prijsvorming en contract

Rijk van den Bosch

Lichtenberg heeft ons huis in Lunteren gebouwd. Vanaf het eerste contact einde 2017 tot vandaag zijn we zeer positief over hun werk en de communicatie

Goede kwaliteit, heldere communicatie en een prettige no-nonsense mentaliteit

Bernd Schaaf

Excellente bouwonderneming die mooie kwaliteit levert en zeer goed meedenkt met de wensen van de klant

Goede organisatie, levert kwaliteit, denken goed mee en realiseren dat wat je wilt, no-nonsens cultuur

anonymous

Betrouwbaar, behulpzaam, kwaliteit, vriendelijk kundig personeel, aandacht, goede en fijne communicatie

Zie bij ervaring punt 1

W de Vries

Goede ervaring met het bouwbedrijf.

Geen opmerkingen

P.H. Veenman

Mooie ontwerpen, aardige mensen. De bouw verliep goed en snel. De afhandeling van enkele restpunten was minder goed en m.n. danken aan een onderaannemer.

Totaal concept waarbij zij alle zaken kunnen verzorgen.

Kees van der Molen

Prima ervaring. Goede voorbereiding. Zijn direct in hun contact en antwoorden op mail en telefoon. Loopt volgens planning.

Contact in voorbereiding, uitvoerder geeft goede aansturing, meedenken, in oplossingen gaat weinig fout, goed mail en telefonische contact.

GHR

Goede ervaring en zeer goede service gehad.

Zeer goede afwerking

P.H. Veenman

Een erg mooi en kwalitatief hoogstaand resultaat.

Uitstekende en gekwalificeerde mensen. Denken mee en doen meer dan je verwacht. Geen gezeur als je wat vraagt.

Henk Honing

Wij hebben uitstekend samengewerkt met Bouwbedrijf Lichtenberg. Wij wonen nu 6 weken in onze nieuwe woning en genieten nog steeds iedere dag. uiteraard gaan er wel eens dingen mis maar die worden...

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Henk Honing