Contact verkoper
Oplevering
Brochure / internetsite
Prijsvorming en contract

Ruben van Wendel de Joode

Bouw van een nieuwe woning

Hele goede begeleiding, goede communicatie en aandacht voor kwaliteit

Meijer

Professioneel direkt en kwalitatief high level

to the point, klantvriendelijk, doen wat ze zeggen, weten waarover ze het hebben

Werner Plekkenpol

We hebben hele goede ervaringen met buwbedrijf Lichtenberg. Begeleiding op kantoor en op locatie hebben we als zeer plezierig ervaren. En het eindresultaat mag er ook zeker zijn; een prachtvilla!

zeer nette bouw, opgeruimde bouwplaats, gastvrijheid, oosterse nuchterheid

Stam

Bijzonder prettig bedrijf. Ze leveren een hoge kwaliteit

vakmanschap, korte lijnen.

Reinier Viser

Mooi traditioneel bouwbedrijf met uitstekende vaklui!

Stabiliteit, continuïteit en nakomen afspraken.

S.Verheul

Waardeloos bedrijf voor projectbouw

José van der Weide Scholte

Fantastische ervaring

Laagdrempelige communicatie bij vragen, goede bouwpartners, uitstekende uitvoerder.

Lichtenberg heeft mijn nieuwbouwhuis gebouwd

Super hoge kwaliteit, goede planning, prima communicatie.

Geweldige ervaring gehad met Lichtenberg. Wel hoog prijskaartje, maar dat hebben we zeker teruggezien in hoogkwaliteit service, goeie communicatie, uitstekende terugkoppeling van zaken en kwaliteit... Geweldige ervaring gehad met Lichtenberg. Wel hoog prijskaartje, maar dat hebben we zeker teruggezien in hoogkwaliteit service, goeie communicatie, uitstekende terugkoppeling van zaken en kwaliteit van de bouw van het huis! Voor herhaling vatbaar ;).

Netjes, overzichtelijk, aantrekkelijk.

Jaap Siewertsz van Reesema

Geweldige aannemer uit het betrouwbare Twente. Ze bouwen met kwaliteit producten en hoogwaardige afwerking. Je merkt dat het bedrijf veel ervaring heeft en goede mensen in dienst heeft. Wij vinden... Geweldige aannemer uit het betrouwbare Twente. Ze bouwen met kwaliteit producten en hoogwaardige afwerking. Je merkt dat het bedrijf veel ervaring heeft en goede mensen in dienst heeft. Wij vinden het voor het bouwen van een huis belangrijker dat het kwalitatief erg goed is en betrouwbaar dan dat het de goedkoopste is. Zonder twijfel een grote aanrader!

kwaliteit. Communicatie. Ervaring.