Contact verkoper
Brochure / internetsite
Prijsvorming en contract

Bouwmeester

Prachtige vrijstaande villa gebouwd

Deskundigheid en ervaring. Liefde voor het vak en gericht op leveren van kwaliteit en mooi eindprodukt is voelbaar. Enorm servicegericht en flexibel. Prettige, nette kerels die het werk doen. Deskundigheid en ervaring. Liefde voor het vak en gericht op leveren van kwaliteit en mooi eindprodukt is voelbaar. Enorm servicegericht en flexibel. Prettige, nette kerels die het werk doen.
Zeer goede keuze van architect EVE!

Wij zijn niet altijd even enthousiast over de partners waar Lichtenberg mee samenwerkt. Zijn niet altijd even flexibel en klantgericht als Lichtenberg zelf. Wij adviseren van harte om een aantal... Wij zijn niet altijd even enthousiast over de partners waar Lichtenberg mee samenwerkt. Zijn niet altijd even flexibel en klantgericht als Lichtenberg zelf. Wij adviseren van harte om een aantal deze mensen eens te evalueren krijgen niet altijd een goede beoordeling maar worden wel met Lichtenberg geassocieerd.

Aanbevelenswaardig! Ontwerptraject prima, uitstekende bouwkwaliteit. Begeleiding vergunning/aansluitingen etc voor lichte verbetering vatbaar. Geldt ook voor dag van oplevering.

bjdeinum

Leveren kwaliteit, opstelling erg zakelijk

ze verstaan hun vak

nazorg verloopt vaak moeizaam.

Paul

Prima, maar ons huis is drie jaar geleden al opgeleverd...

Persoonlijk, snel en direct contact met het kantoor. Goede service ook na drie jaar!

Olav van Balen

Positief. correct , adequaat en op tijd.

Correct en zorgvuldig met inachtneming van evt last voor de buren

Misschien is het een idee om ok op wat langere termijn , bijv na 1 jaar, contact op te nemen om evt kleine gebrken langs te lopen en te verbeteren

Kundig advies en de oplevering was conform de afspraken

Kundig advies en de oplevering was conform de afspraken