Contact verkoper

Super

Super

Henri peters

Brenda Bas

Zeer positief. Sympathiek en klantgericht. Vakkundig en betrouwbaar.

De prijsindicatie van de bouw van het huis was heel nauwkeurig. Wij kwamen niet voor nare verrassingen te staan. De eigen werknemers van Lichtenberg zijn vakmensen, communiceren goed en zijn prettig... De prijsindicatie van de bouw van het huis was heel nauwkeurig. Wij kwamen niet voor nare verrassingen te staan. De eigen werknemers van Lichtenberg zijn vakmensen, communiceren goed en zijn prettig in de omgang.

De stukadoor heeft slecht werk geleverd! Als leek waren wij graag nadrukkelijker op het risico gewezen om een eigen schilder in de arm te nemen. Dit is nu niet goed gelopen. De stukadoor en de... De stukadoor heeft slecht werk geleverd! Als leek waren wij graag nadrukkelijker op het risico gewezen om een eigen schilder in de arm te nemen. Dit is nu niet goed gelopen. De stukadoor en de schilder maakten elkaar verwijten en hebben beiden slecht werk afgeleverd. Dit is dagelijks in het zicht en heel storend.

j prins

Zeer wisselend

zeer wisselend

Betere naservice verlenen

R. van der Veen

Als totaal oordeel zijn wij uiterst tevreden met onze woning, punten van ‘dit hadden we beter zo kunnen/moeten doen’ zullen ook bij een volgende woning blijven maar zoals gezegd erg tevreden!

- bouwvergaderingen
- nakomen gemaakte afspraken

Geen keuze in installatie bedrijf; wij hadden graag zelf willen beslissen welk bedrijf de installatie (electra, cv) zou gaan uitvoeren. Er was door Lichtenberg gekozen voor de... Geen keuze in installatie bedrijf; wij hadden graag zelf willen beslissen welk bedrijf de installatie (electra, cv) zou gaan uitvoeren. Er was door Lichtenberg gekozen voor de ’goedkoopste’, onze voorkeur ging uit naar de iets ’duurdere’ variant waarvan bekend was dat dit bedrijf goed werk af zou leveren!

Verder hebben wij het idee dat in de laatste week voor oplevering een aantal punten "afgerafeld’ zijn om de oplever datum te halen. Dit had beter gecommuniceerd kunnen worden met melding dat de opleverdatum dan was verschoven waar wij geen probleem mee hadden gehad.

Paul Brouwer

Goed, korte lijnen en duidelijke afspraken

Tijdens de bouw nog wijzigingen mogelijk. Flexibel en reeel.

Kwaliteitsbewaking tijdens de bouw, met name de laatste afbouw periode

Marcel Tijssens

Prettig, informeel, degelijk, kundig

Goede internet presentatie, uitstekend concept dat goed aansluit bij wensen van klant.

Prettige medewerkers, prettige communicatie.

Presentatie ontwerp:
Presentatie ontwerp:
Het (helemaal) geen bedenktijd geven bij presentatie van ontwerp is door ons als uiterst onprettig ervaren. Misschien zou een bedenktijd van 3x24 uur al veel van dit probleem wegnemen.

Prijsvorming:
Prijsvorming gedurende traject versterkt bij ons het beeld dat klanten in een fuik lopen. Jullie doen er echt goed aan om dit probleem (deze beeldvorming) bij klanten weg te nemen of het tegendeel te bewijzen. Ook wij blijven een beetje met dat gevoel zitten. Potentiele klanten die naar Lichtenberg bij ons informeren, zijn zonder uitzondering sceptisch over dit punt (het beeld is er dus al bij voorbaat).

Verloop bouwproces:
Betrokkenheid (huis)architect gedurende bouwproces is slecht. Versterkt de juistheid van het beeld zoals genoemd bij punt 2. Bovendien zijn wij ontevreden over enkele wijzigingen die eenzijdig zijn gemaakt (door aannemer), waarbij de rol van de architect on onze optiek uiterst cruciaal is.

Schonberger

Goede prijs/kwaliteit verhouding, professioneel

Goede prijs/kwaliteit verhouding, professioneel

goed

Gert-Jan Geerling

Veel eigen inbreng gehad in het hele bouwproces. Er kon veel overlegd worden en de afspraken werden goed nageleefd.

klant heeft veel eigen inbreng in het hele proces.
Bouwplaats zag er altijd keurig uit.
Goede/hoogwaardige afwerking van de woning