Contact verkoper
Oplevering
Brochure / internetsite
Prijsvorming en contract

Hulsman

Goed bedrijf komt afspraken na

Totaalpakket

Hamik

Uitstekende ervaring , houden aan afspraken, niet moeilijk als er iets ertussendoor moet gebeuren. Netjes en voledig in hen werk. Uitstekende materialen wordt gebruik tijdens bouw.

Zie bovenaan bij " ervaring bedrijf"

Houd u maar rekening mee dat huis bouwen iets is waar de klant geen ervaring in heeft, dus als iets is dat de klant tijdens bouw toch anders wil dan in technische omschrijving staat dan probeert u... Houd u maar rekening mee dat huis bouwen iets is waar de klant geen ervaring in heeft, dus als iets is dat de klant tijdens bouw toch anders wil dan in technische omschrijving staat dan probeert u maar in mogelijke grens (betaalbaar) dat op te lossen. Soms vond ik zelf bijbetalen voor meerwerk te hoog.

fam. G.J.H. Ooms

Wij zijn met bouwbedrijf Lichtenberg in aanraking gekomen n.a.v. de advertentie in tijdschriften. De bouwstijl op de foto's sprak ons aan, en wij verwachtten een hoog afwerkingsniveau, uitgaande van... Wij zijn met bouwbedrijf Lichtenberg in aanraking gekomen n.a.v. de advertentie in tijdschriften. De bouwstijl op de foto's sprak ons aan, en wij verwachtten een hoog afwerkingsniveau, uitgaande van de woningen die bouwbedrijf Lichtenberg al gebouwd had. Deze verwachtingen zijn zeker uitgekomen. De gesprekken waren prettig, het bouwproces is prima verlopen, de afwerking is er goed en het is een prachtig, heerlijk huis geworden.

- goede samenwerking
- van nature hoog afwerkingsniveau

- aan architect doorgeven dat na de handtekening nog enige nazorg gewenst is....

Eric

Top bouwbedrijf dat samenwerkt met fantastisch architectenbureau.

zeer professioneel

nee

Fam. van den Brink

Onze ervaring is zeer goed. Afspraken werden keurig nagekomen, de Lichtenberg bouwt solide, net personeel en ze wilden ook meedenken mbt zo natuurlijk mogelijk bouwen.

Sterke punten: zeer goede kennis van het bouwen zelf, architect in huis (makkelijk met aanpassen tekeningen en bouwen), uitvoerder met zeer veel kennis van zaken en welwillendheid en zeer goed... Sterke punten: zeer goede kennis van het bouwen zelf, architect in huis (makkelijk met aanpassen tekeningen en bouwen), uitvoerder met zeer veel kennis van zaken en welwillendheid en zeer goed contact met kantoor. Nazorg is ook uitstekend te noemen.

Kwaliteit schilderwerk binnenshuis, plek installatie moet eerder in proces bedacht en besproken worden, keuze van bedrijven voor keukens/badkamers/haarden mag uitgebreider.

Oudakker

Wij hebben door Bouwbedrijf Lichtenberg onze woning laten bouwen en zijn bijzonder tevreden. Prima contact met Rutger en Frank tijdens de bouw. Het bouwen ging veel sneller dan gepland. Ook de... Wij hebben door Bouwbedrijf Lichtenberg onze woning laten bouwen en zijn bijzonder tevreden. Prima contact met Rutger en Frank tijdens de bouw. Het bouwen ging veel sneller dan gepland. Ook de oplevering was naar wens. Al met al erg tevreden en wat ons betreft absoluut een aanrader.

Snelheid. Prettige contacten met Rutger en Frank. Aardig personeel. Duidelijke prijzen.

Carton

Vanaf de eerste kennismaking tot en met de oplevering is het hele bouwproces zeer goed verlopen. Contact met Rutger en later Peter waren prima: flexibel, transparant, service gericht en afspraken... Vanaf de eerste kennismaking tot en met de oplevering is het hele bouwproces zeer goed verlopen. Contact met Rutger en later Peter waren prima: flexibel, transparant, service gericht en afspraken worden nagekomen. Er waren een paar momenten dat iedereen even scherp en gefocussed moest zijn maar dat lijkt me normaal. Wat ons betreft was het bouwen met Lichtenberg ’een feest’ en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Service gerichtheid, flexibiliteit en transparantie zijn wat ons betreft sterke punten. Het bedrijf ademt een passie voor vakmanschap en ondanks positionering in het hogere segment is de cultuur... Service gerichtheid, flexibiliteit en transparantie zijn wat ons betreft sterke punten. Het bedrijf ademt een passie voor vakmanschap en ondanks positionering in het hogere segment is de cultuur nuchter en ’down to earth’ - dat sprak ons vanaf het begin al aan.

Wat betreft voorbereiding en bouwproces geen verbeterpunten, in ons geval duurde alleen de afwerking van opleverpunten (te) lang, dat moet efficienter kunnen. Verder zou bij oplevering meer... Wat betreft voorbereiding en bouwproces geen verbeterpunten, in ons geval duurde alleen de afwerking van opleverpunten (te) lang, dat moet efficienter kunnen. Verder zou bij oplevering meer duidelijkheid gegeven kunnen worden van werking en service contracten van e/w/cv installaties door onderaannemers.

Marcel Nadorp

Bouwtraject was voor ons een bijzonder prettige ervaring. Eigenlijk zonder verassingen en transparant daarnaast waren er geen onverwachte financiële tegenvallers door de duidelijke communicatie over... Bouwtraject was voor ons een bijzonder prettige ervaring. Eigenlijk zonder verassingen en transparant daarnaast waren er geen onverwachte financiële tegenvallers door de duidelijke communicatie over de kosten. Mede door een erg goed doordacht ontwerp van de architect.

Meteen een goed ontwerp ism Architect. Gehele bouwtraject was voor ons gewoon een erg mooie ervaring door de aandacht en het prettige contact met het bouwbedrijf Lichtenberg.

Wel discussie richting onderaannemers gehad. Denk dat je de klant te allen tijden moet afschermen mbt eventuele discussies die ontstaan met onderaannemers. Bij ons vooral richting rietdekker. Wel... Wel discussie richting onderaannemers gehad. Denk dat je de klant te allen tijden moet afschermen mbt eventuele discussies die ontstaan met onderaannemers. Bij ons vooral richting rietdekker. Wel met als gevolg dat wij als klant geen beroep meer kunnen doen op garantie van het rietdekwerk.

Vloedgraven

De ervaring is goed en de communicatie verliep duidelijk en transparant

Open en duidelijke Communicatie,
goede kwaliteit en prijsverhouding en een goed ontwerp en denken goed mee en adviseren ook zo

Opleverpuntjes onderaannemer, kan iets sneller

Plezierig contact, zowel met contactpersoon (R. Rouweler) als met de uitvoerder (F. Maathuis), afspraken worden goed nagekomen, er wordt met de klant meegedacht.

Er wordt met klant meegedacht, afspraken worden goed nagekomen.