Contact verkoper
Oplevering
Brochure / internetsite
Prijsvorming en contract

P.H. Veenman

Mooie ontwerpen, aardige mensen. De bouw verliep goed en snel. De afhandeling van enkele restpunten was minder goed en m.n. danken aan een onderaannemer.

Totaal concept waarbij zij alle zaken kunnen verzorgen.

Aansturing onderaannemers.

Kees van der Molen

Prima ervaring. Goede voorbereiding. Zijn direct in hun contact en antwoorden op mail en telefoon. Loopt volgens planning.

Contact in voorbereiding, uitvoerder geeft goede aansturing, meedenken, in oplossingen gaat weinig fout, goed mail en telefonische contact.

Niet. Ze zijn in staat kleine dingen die spelen direct en accuraat op te lossen. Bv 2 stopcontacten waren verkeerd ingefreesd, dit is direct hersteld. Aantal stopcontacten die wij anders wilden... Niet. Ze zijn in staat kleine dingen die spelen direct en accuraat op te lossen. Bv 2 stopcontacten waren verkeerd ingefreesd, dit is direct hersteld. Aantal stopcontacten die wij anders wilden toen ze al gefreesd waren hebben ze ook zo meegenomen en veranderd.

GHR

Goede ervaring en zeer goede service gehad.

Zeer goede afwerking

P.H. Veenman

Een erg mooi en kwalitatief hoogstaand resultaat.

Uitstekende en gekwalificeerde mensen. Denken mee en doen meer dan je verwacht. Geen gezeur als je wat vraagt.

Planning kan beter. Bij regen kunnen openstaande zaken beter afgedekt worden.

Henk Honing

Wij hebben uitstekend samengewerkt met Bouwbedrijf Lichtenberg. Wij wonen nu 6 weken in onze nieuwe woning en genieten nog steeds iedere dag. uiteraard gaan er wel eens dingen mis maar die worden... Wij hebben uitstekend samengewerkt met Bouwbedrijf Lichtenberg. Wij wonen nu 6 weken in onze nieuwe woning en genieten nog steeds iedere dag. uiteraard gaan er wel eens dingen mis maar die worden allemaal netjes opgelost

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Beter communiceren als de zaken iets anders lopen. Soms ben je als klant niet op de hoogte wanneer iets gebeurt. Maar nogmaals alles wordt prima opgelost!

Henk Honing

Prima ervaring!

Communicatie kan soms beter

Hugo van de Koppel

Keurig, betrouwbaar en prettig bedrijf om mee te bouwen.

Tijdens de aanloopperiode om de keuze van bouwer te bepalen zijn we echt als klant behandeld. Ook nadat we de keuze hadden bepaald hebben we alle tijd gekregen om de juiste keuzes te maken... Tijdens de aanloopperiode om de keuze van bouwer te bepalen zijn we echt als klant behandeld. Ook nadat we de keuze hadden bepaald hebben we alle tijd gekregen om de juiste keuzes te maken betreffende hoe te bouwen.

Wat wij als klant enigsinds vervelend vonden is dat er tijdens de bouw geregeld dagen zijn dat er geen activiteiten zijn. Ook zou het prettiger zijn dat er van start tot oplevering hetzelfde team... Wat wij als klant enigsinds vervelend vonden is dat er tijdens de bouw geregeld dagen zijn dat er geen activiteiten zijn. Ook zou het prettiger zijn dat er van start tot oplevering hetzelfde team aanwezig is. Dit veranderde per fase van de bouw maar het resultaat is er niet minder om geworden.

Edward van Zuidam

Vakmensen met een passie voor het realiseren van de droom van de opdrachtgevers. Begeleiding voor, tijdens en na de bouw van hoog niveau. Er wordt gewerkt met hoogwaardige materialen. Zelf boven... Vakmensen met een passie voor het realiseren van de droom van de opdrachtgevers. Begeleiding voor, tijdens en na de bouw van hoog niveau. Er wordt gewerkt met hoogwaardige materialen. Zelf boven verwachting. Grote klasse!

Zie boven

ik zou de tip willen geven om na de oplevering de nieuwe bewoners een huisnummer te schenken. Helemaal in stijl van het huis. Lijkt me geweldig!

Peter van Bergen

Bouwbedrijf Lichtenberg heeft kwaliteit hoog in het vaandel. Dat merk je aan alles. De gebruikte materialen en de afwerking zijn van een zeer hoog niveau. Het bouwproces is heel soepel verlopen.... Bouwbedrijf Lichtenberg heeft kwaliteit hoog in het vaandel. Dat merk je aan alles. De gebruikte materialen en de afwerking zijn van een zeer hoog niveau. Het bouwproces is heel soepel verlopen. Wensen en wijzigingen worden goed opgepakt. Prijzen worden duidelijk gecommuniceerd. Wij zijn erg tevreden. Zowel over de communicatie, de uitvoering en zeker ook over het schitterende eindresultaat.

Zeer hoog kwaliteitsniveau
Goede begeleiding en voorlichting voor en tijdens het bouwproces
Zeer flexibel ten aanzien van eisen en wensen van de klant

Na de oplevering duurde het wat langer voor de opleverpuntjes opgelost waren. Al waren het er niet veel, toch moesten hier een aantal afspraken voor worden gemaakt. Aangezien de aannemer geen... Na de oplevering duurde het wat langer voor de opleverpuntjes opgelost waren. Al waren het er niet veel, toch moesten hier een aantal afspraken voor worden gemaakt. Aangezien de aannemer geen sleutel meer heeft kan dit wellicht beter opgelost door een halve dag of dag in te plannen met een klein team in de week na de oplevering, zodat opleverpunten meteen opgelost kunnen worden. Dit voorkomt dat alles los ingepland moet worden en de eigenaar meerdere keren naar het pand moet om de deur te openen.

Mark van Vliet

Woningbouw Villa 2014/2015

Lichtenberg en haar onderaannemers willen steeds weer een goed product afleveren, waar ze zelf trots op zijn. Dat merk je aan de positieve manier waarop ze meedenken over de uitstraling en... Lichtenberg en haar onderaannemers willen steeds weer een goed product afleveren, waar ze zelf trots op zijn. Dat merk je aan de positieve manier waarop ze meedenken over de uitstraling en functionaliteit van de woning. Vakmensen die goede kwaliteit leveren voor een eerlijke prijs, voortdurend meedenken met de klant en flexibel blijven tijdens de bouw.