Gerald

Super

Uw ervaring

Goede service, ik ben erg tevreden

Tony Reukers

Van het een kwam het ander

Uw ervaring

Op zoek naar een lichtkoepel ter vervanging kwam ik uit bij Bouw-Handel: duidelijke website, keuze en prijs. Uiteindelijk ook een passende luifel besteld uit de ruime keuze aan modellen. Levering... Op zoek naar een lichtkoepel ter vervanging kwam ik uit bij Bouw-Handel: duidelijke website, keuze en prijs. Uiteindelijk ook een passende luifel besteld uit de ruime keuze aan modellen. Levering c.q. ophalen volgens afspraak.

bert geesing

Prima ervaring

Uw ervaring

vlizotrap besteld goede informatie goede en vakkundige medewerkers trap snel en goed geleverd

GK

Levering lichtkoepels

Uw ervaring

Hoewel de lichtkoepels door boerenprotest later dan afgesproken werden bezorgd kan ik bouw-handel.nl aanbevelen.

Walczak J.M.

Overzichtelijke webshop

Uw ervaring

Juiste producten goede verzending en levering

André

Gewoon goed

Peter van der Meer

Twee dakkoepels besteld, prima levering.

Uw ervaring

Enkele maanden geleden twee lichtkoepels gekocht. Eenvoudige montage. Levering snel. Prima.

Gjp van der meer

Prima geleverd

Goede kwaliteit

Jonas

Snelle levering en goede communicatie!

Uw ervaring

De levering van mijn bestelling was snel en zorgvuldig afgehandeld! Er was echter een dag vertraging door onverwachte verkeersomstandigheden maar dit werd dan ook direct gecommuniceerd, dus zeker... De levering van mijn bestelling was snel en zorgvuldig afgehandeld! Er was echter een dag vertraging door onverwachte verkeersomstandigheden maar dit werd dan ook direct gecommuniceerd, dus zeker geen probleem.

jan van der kooi

Prettig gesproken

Uw ervaring

netjes en correct niet op aan te merken