Henk Vegt

PRIMA GEREGELD KOEPEL SNEL BEZORD..

DIK TEVREDEN

Jansen

Levering is vlot en volgens afspraak verlopen

Uw ervaring

Gewoon goed, geen verbeter ideeen

Unipan

Behulpzame klantenservice, wat organisatorische minpuntjes

Uw ervaring

Allereerst is de lichtkoepel die ik besteld hebt van goede kwaliteit, daar ben ik mee tevreden. De klantenservice is echt prima, ben snel geholpen, en voor en na de bestelling. Het enige minpuntje is bij de levering, DHL is dus niet komen opdagen om het pakket op te halen waardoor is hij gewoon blijven liggen in de magazijn, met 5 dagen vertraging in de levering als consequentie. Maar in het algemeen een prima ervaring.

Marian Zijlstra

Gemakkelijk bestellen

Uw ervaring

Duidelijke site...ook voor een bouw leek gemakkelijk de juiste artikelen gevonden en besteld.

Ed van Rossum

Topbedrijf

Alles volgens afspraak geleverd . 👍🏻
Was alleen jammer dat factuur en afleveradres niet apart kon afgeleverd op mijn werkadres en daar stond dus ook het factuuradres op voor de rest goede snelle levering .

L.J. Groeneweg

Levering uitgevoerd volgens afspraak - levering en verpakking goed verzorgd

Uw ervaring

De installatie handleiding (bijv. van de opstand) was bijgesloten maar had wat mij betreft iets uitgebreider mogen zijn.

Jos van Zijl

Snelle levering en goed overleg over het moment van levering

Uw ervaring

Makkelijke website, goede adviezen om tot een complete bestelling te komen. Voor de levering werd ik nog apart gebeld voor een goede afstemming van het levermoment. Fijne en goede service.

Wilfried

Top prijs, top service en snel

Uw ervaring

adequaat antwoord op vragen, prijs TOP en doen wat ze zeggen. wat wil je meer ?

Berghmans Suzy

Alles heel goed verlopen. Goed product.

Uw ervaring

De bestelling is heel goed afgehandeld. Op mails werd snel geantwoord en ik had een probleem met mijn kredietkaart, dit is direct opgelost.

Roger De Raedt

Zeer vriendelijk een duidelijke behandeling van mijn bestelling

Zeer snelle levering.