Ben Wijnja

Zeer goede levering

Uw ervaring

Goed advies gekregen van een van de medewerkers over keuze dakkoepel. Keuze gemaakt en de gratis levering geregeld. Binnen 2 weken geleverd op afgesproken dag. S'morgens om acht uur was hij al geleverd en op het gazon in de tuin neergelegd. Ik kon meteen aan het werk en dezelfde ochtend had ik hem al gemonteerd. Geweldig!

Van de Velde

Direct duidelijk wanneer levering komt

Uw ervaring

Bestelling is goed afgehandeld, naar tevredenheid.

W.A.Hoonings

Uitstekende informatie en levering gevraagde

Uw ervaring

Ik heb informatie opgevraagd over dubbelwandige dakkoepels en kreeg daarbij de juiste informatie. Op basis van die info de koepels besteld. Deze zijn naar alle tevredenheid op tijd en goed afgeleverd.

kmbs.v.o.f bremmers

Kmbs@onsmail.nl

Uw ervaring

klant vriendelijk, komt afspraken na , snelle levering goed product.
zeer tevreden .

Tommy Groen

De transporteur

Uw ervaring

Perfect geholpen, goeie adviezen en zeker niet duur.
Het enige min punt was echt wel de koerier. Geen briefje in de bus niks zo op de dam gezet (wel verstopt). 1 halve dag een dakdekker extra moeten betalen door dit misverstand.

Verder een degelijke dak koepel.

R. Brauckmann

Snelle en correcte levering

Uw ervaring

Duidelijke informatie over product.
Duidelijke informatie na verzending.
Mooi binnen de gestelde termijn geleverd.

H. Ruben

Uw ervaring

Lichtkoepel besteld via de website.
Lichtkoepel was eenvoudig samen te stellen op de website.
Correcte orderbevestiging gekregen en 2 dagen later de levertijd.
Levertijd was 1 week wat niet echt snel is, echter had ik een speciale maat gevraagd dus kan me voorstellen dat deze ook niet ergens op voorraad lag.
Een veel gelezen reactie is dat aflevertijd niet gegeven wordt, dit klopt.
Ik heb echter een dag voor aflevering gebeld en men kon wel een dagdeel aangeven later die middag. Werd netjes teruggebeld en dagdeel doorgekregen.
Pakket volgens afspraak “OTIF” geleverd.
Ik beveel dit bedrijf dus van harte aan!

A.Mol

Wij hebben heel goede ervaring met bouw-handel

Uw ervaring

Wij vinden de bouw handel een prima bedrijf,we hebben er heel goede ervaring mee,alles correct en keurig op tijd bezorgd.

Abbema

Uw ervaring

Bestelling is goed en netjes afgeleverd.

Wim Grootendorst

Uw ervaring

Heb dakkoepel besteld op internet en werd zeer goed via de tel begeleid door zeer vriendelijke medewerker.goede beschrijving voor montage.Vond alleen bezorgkosten van 30 euro wat aan de hoge kant.