Antonides Beheer BV

Goede service,maar wel hoge verzendkosten

Uw ervaring

Goede levering met snelle hulp bij corrigeren van fout in betselling. Onduidelijk is waarom zelf ophalen nog € 15,- aan verzendkosten wordt gerekend.

Richard

Perfect eindresultaat

Uw ervaring

Ik ben erg tevreden over de nieuwe koepel 70x70 die we hadden besteld. De afhandeling van de bestelling ging netjes en snel.

Vera

Uw ervaring

Hier dakkoepels besteld. Telefonisch zeer goed bereikbaar en prima advies gekregen. Het product kwam mooi op tijd binnen. Prijs ook goed. Fijn bedrijf.

Margot Franken

Uitstekende service en advies

Uw ervaring

Als leek een lichtkoepel online besteld. Nog even telefonisch contact gehad betreft een vraagje dat professioneel werd beantwoord. Online bestellen werkte perfect

F

Zoals je het wil en verwacht

Goed, snel, plezierig

Particuliere klant

Goede hulp gehad

Uw ervaring

Ik zocht een dakraam en had een te grote geleverd gekregen door een andere aanbieder die ik nooit aan de telefoon kreeg, alleen maar chatten. 1 belletje met bouwkundel was genoeg. Ze konden me goed... Ik zocht een dakraam en had een te grote geleverd gekregen door een andere aanbieder die ik nooit aan de telefoon kreeg, alleen maar chatten. 1 belletje met bouwkundel was genoeg. Ze konden me goed helpen met levering binnen een paar dagen. Erg tevreden mee.

w. Siewers

Ik ben goed geholpen en aardige mensen

Uw ervaring

Helemaal top , ik zal de volgende keer zeker weer hier bestellen

A Seip

Prima geholpen goed advies

Uw ervaring

Goed advies bij mijn keuze

Albert

Tevreden

Mooie vlizotrap gekocht

Joep

Makkelijk te bestellen, snel geleverd.

Uw ervaring

Overzichtelijke website met concurrerende prijzen. Bestelproces duidelijk en bestelling snel geleverd. Je wordt goed geïnformeerd over de status van levering.