W.

Helemaal oké

Uw ervaring

Goed en vriendelijk geholpen aan de telefoon.
Levering zelfs sneller dan verwacht. Mooi product voor een normale prijs.

Dingenouts

Meer licht

Uw ervaring

De site was duidelijk en de levering snel en correct.

Piet

Lichtkoepel

Uw ervaring

Netjes en vlot geleverd en de bezorger heeft geholpen met binnen brengen. En zeer tevreden over de lichtopbrengst.

Robert M.

Snel en betrouwbaar.

Uw ervaring

Eerst even gebeld wat de levertijd van een dakraam zou zijn. En wat mij toen is medegedeeld is ook de realiteit gebleken.

TPG

Prima prima

Ook Prima

Vos

Doeterniettoe

Goed meedenken

Zeer goed

Particulier

Grote Lichtkoepel, goede service.

Uw ervaring

Een grote 4 wandige lichtkoepel (130*250) besteld ter vervanging van de bestaande minimaal 35 jaar oude boven de keuken. Na het bestellen van een grote lichtkoepel (130*250) werd er eerst nagevraagd... Een grote 4 wandige lichtkoepel (130*250) besteld ter vervanging van de bestaande minimaal 35 jaar oude boven de keuken. Na het bestellen van een grote lichtkoepel (130*250) werd er eerst nagevraagd of zeker was dat dit de juiste maat was omdat deze niet standaard beschikbaar zijn en dus op maat gemaakt zou worden. Levering kwam toch nog snel. Tijdstip van levering kan vanaf 16:00 de dag ervoor opgevraagd worden. Bij de levering werd een bloempot omvergelopen en ging kapot. Die schade werd snel vergoed en zelfs meer als ik had opgegeven. Plaatsing was eenvoudig zoals de filmpjes ook weergeven. Bij het vervangen bleek dat ook de opstand aan vervanging toe was en ook besteld. Levering duurde iets langer (2 weken). Levertijdstip was voor 7:00 tegen de zijkant van het huis, met de pakbon in de brievenbus (maar dat is in de regio waar ik woon geen probleem).
Enige verbeterpunt zou het opvragen van het levertijdstip kunnen zijn want na 16:00 en voor sluitingstijd (17:00?) is erg kort.

Timo

Aankoop daklicht

Uw ervaring

Van tevoren zijn we goed en snel geholpen met een vraag over het daklicht. Voor de levering werd er eerst netjes gebeld door de binnendienst en daarna door de chauffeur. Het pakket werd netjes... Van tevoren zijn we goed en snel geholpen met een vraag over het daklicht. Voor de levering werd er eerst netjes gebeld door de binnendienst en daarna door de chauffeur. Het pakket werd netjes verpakt op een pallet geleverd. Veel meer kun je bij een aankoop niet wensen.

Goed product . Precies wat ik wilde