Joost Damen

Producten zijn prima, bezorgplanning waardeloos.

Uw ervaring

Daags voor de bezorging gebeld. Product zou tussen 08.00 en 10.00 uur bezorgd worden. Na een dag wachten en bellen werden de producten om 17.15 uur bezorgd.

Reactie Bouw-Handel.nl:

Beste Joost,
Beste Joost,
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling over de bezorging. Wij zijn dit nagedaan bij de vervoerder en helaas heeft de vervoerder de rit vanwege drukte onderweg omgegooid. Hierdoor is de levering van uw lichtkoepel niet in de ochtend maar middag gebeurt. Onze excuses voor het ongemak en het niet in kennis stellen. Nu wist u niet waar u aan toe was. evenzogoed wensen wij veel plezier van uw aankoop

Sam Teunissen

Top zaak goede service

Uw ervaring

Aardige bezorger fijn datbhij belde wanneer hij komt

Fam van den Bos.

Perfect.

Uw ervaring

Heel goed,er zitten mensen aan de telefoon die je goed adviseren

Dennie

Alles ging soepel

Bestelling en afhandeling perfect

Maenhout Luc

Koepel werd heel vroeg geleverd,niet op het afgesproken uur, zodat onze prive was betreden, dus pakket kon niet gecontroleerd worden op eventuele schade .

Uw ervaring

Over het geleverde product ben ik heel tevreden . Over de aan huis levering zeker niet .

Reactie Bouw-Handel.nl:

Goedemiddag Luc, hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben u een mail gestuurd met de bezorgtijd, die inderdaad vroeg was. Onze excuses dat u niet in de gelegenheid bent geweest de bestelling met... Goedemiddag Luc, hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben u een mail gestuurd met de bezorgtijd, die inderdaad vroeg was. Onze excuses dat u niet in de gelegenheid bent geweest de bestelling met de vervoerder te controleren. Gelukkig was er geen schade. indien dit onverhoopt wel het geval geweest zijn dan hadden we dit voor u uiteraard opgelost. We hopen dat uw lichtkoepel verder naar wens is,.
Met vriendelijke groet, Bouw-handel.nl

Wim

Goede ervaring er wordt ook meegedacht om fouten te voorkomen

Uw ervaring

Er werd gebeld/nagevraagd of het wel de juiste maat was voordat het werd geleverd. Volgens planning geleverd. Alleen werd het eerder geleverd dan het afgesproken bezorgmoment en werd het zonder... Er werd gebeld/nagevraagd of het wel de juiste maat was voordat het werd geleverd. Volgens planning geleverd. Alleen werd het eerder geleverd dan het afgesproken bezorgmoment en werd het zonder melding oid naast het huis gezet. Kwam er bij toeval snel achter om het daarna veilig te stellen.

Mark

Toegankelijk, eenvoudig en goede prijs!

Uw ervaring

Heerlijk ongecompliceerde website. Daarbij gelijk al een goede prijs. Goede levervoorwaarden.
Aanbeveling:
1) we zouden half uur voor levering even een telefoontje krijgen, was helaas...
Aanbeveling:
1) we zouden half uur voor levering even een telefoontje krijgen, was helaas niet gebeurd. Gelukkig was er iemand op de bestemming aanwezig.
2) jammer dat bij het bestellen van in ons geval een Velux gebogen glas dakkoepel, geen advies werd gegeven over evt. bij te bestellen isolatie. Dat is voor ons en jullie jammer, wij moesten improviseren en jullie missen stukje extra omzet, en het staat erg klantvriendelijk om hierbij die keuzemogelijkheid te geven.
Misschien komt het ook wel door Velux zelf, want nergens op het hele www kon ik hier wat van vinden:(
Ondanks dit ben ik heel tevreden over jullie bedrijf.

Hans

Goede service

Uw ervaring

Stuurde snel de missende onderdelen na. Regeren vlot op mails en telefoontjes.

Bart V

Goede service

Uw ervaring

had eerst om advies gevraagd (dit duurde wel lang maar gelukkig was het niet dringend) heb dan besteld en levering op bepaalde dag gevraagd en dit is perfect verlopen

Addy Verbakel

Goede informatie, snelle verzending, goede kwaliteit