Mevr. Heimering

Keurig hoewel er 1 sluitdop ontbrak!!

goed

T westerling

Een zeer positieve ervaring, een keurig product

Uw ervaring

Een heel goed bedrijf,na contact gehad te hebben netjes te woord gestaan

Glenn Degeyter

Service met grote S !

Uw ervaring

Ik was zeer tevreden over de manier waarop mijn bestelling en levering werden uitgevoerd.zelfs wanneer dit door een lokale manifestatie in mijn woonplaats wel wat moeilijkheden met zich meebracht

M

Persoonlijke bezorging

Uw ervaring

Iets niet geleverd en het dezelfde dag nog persoonlijk komen brengen is grote klasse. Daarom 5 sterren!

Judith Visser

Vriendelijk en hulpvaardig

Uw ervaring

Het was fijn dat ik gestimuleerd werd wat foto's te sturen van het product dat vervangen moest worden. Daardoor wist ik zeker dat ik het goede had besteld. Wel extreem hoge kosten voor het... Het was fijn dat ik gestimuleerd werd wat foto's te sturen van het product dat vervangen moest worden. Daardoor wist ik zeker dat ik het goede had besteld. Wel extreem hoge kosten voor het ophalen/verzenden. Zelfs als je het zelf kon ophalen kostte het alsnog 15 euro. Omdat Bouw-handel als tussenpersoon opereert.

WP

Prima service en snel

uitstekend

D. Hoogendoorn

Fakro Vlizotrap

Uw ervaring

snel geleverd en prima product

Hans

Lichtkoepel

Uw ervaring

Alles naar wens, snel geleverd en juiste product

M. vd Duim

Prima service!

Klantvriendelijkheid is uitstekend.

Michiel de Hair

Helemaal tevreden!

Uw ervaring

Bestelde lichtkoepel toch niet beschikbaar, maar werd heel soepel vervangen (na kort overleg) door een goed alternatief tegen dezelfde prijs als originele bestelling, terwijl het alternatief iets... Bestelde lichtkoepel toch niet beschikbaar, maar werd heel soepel vervangen (na kort overleg) door een goed alternatief tegen dezelfde prijs als originele bestelling, terwijl het alternatief iets duurder was. Op voorstel van bouwhandel zelf.