Martin de Penning

Duidelijke beschrijving en snelle levering

Uw ervaring

Mijn ervaring is ronduit positief, ook werd alles goed verpakt geleverd, echt netjes.

Schuttel

Goede oplossing van bouw-handel na klacht

Uw ervaring

In eerste instantie niet tevreden, na een trage aflevering van het door ons bestelde goed. Dit is nadien door bouw-handel.nl op een goede wijze netjes opgelost. Daarvoor dank, een tevreden klant.

Dominique Arntz

Zeer klant vriendelijk

Uw ervaring

We hebben een licht koepel besteld en er stond iets nog niet op de site. Na een telefonische gesprek heel goed geholpen. We zijn zeer tevreden over jullie. En we gaan zeker nog eens terug komen voor... We hebben een licht koepel besteld en er stond iets nog niet op de site. Na een telefonische gesprek heel goed geholpen. We zijn zeer tevreden over jullie. En we gaan zeker nog eens terug komen voor nog iets te bestellen.

Hans Broeksteeg

Snelle en goede levering van de lichtkoepel.

Uw ervaring

Ontbrekende afsluitdoppen zijn snel en goed nabezorgd na telefonisch contact

Bas Grubben

Fakro dakramen

Uw ervaring

Prima prijs, afgeleverd op afgesproken moment.

Tonny Pol

Dakkoepel

Uw ervaring

Voor bevestiging natuurlijk schroeven te weinig.

Reactie Bouw-Handel.nl:

Beste Tonny,
Beste Tonny,
Dat is vervelend en niet goed. We hebben dit bij de leverancier aangekaart en op het hart gedrukt beter te tellen. Heeft u in het vervolg weer te maken met een tekort dan kunt ons altijd bellen of mailen. Dan sturen we de schroeven direct na. In ieder geval onze excuses voor het ongemak.
Team Bouw-handel.nl

Tim

Slechte kwaliteit lichtkoepel, houden zich niet aan hun woord

Uw ervaring

Lichtkoepel besteld en laten plaatsen door onze aannemer. Het hydraulische systeem dat aan de opstand vastzit kwam snel los. Na lang heen en weer mailen + bellen kwamen er verschillende oplossingen... Lichtkoepel besteld en laten plaatsen door onze aannemer. Het hydraulische systeem dat aan de opstand vastzit kwam snel los. Na lang heen en weer mailen + bellen kwamen er verschillende oplossingen die niet werkte. Ze adviseerde om een nieuwe te plaatsen en zouden garant staan voor de kosten. Koepel geplaatst maar helaas komen ze opeens terug over het garant staan over de kosten. Heel erg jammer en onprofessioneel om zomaar hierop terug te komen. Ook hebben wij het idee dat bij de nieuwe koepel het systeem ook zwak is.

Reactie Bouw-Handel.nl:

Beste Tim,
Hartelijk dank voor uw feedback, U heeft gelijk dat de kwaliteit van het eerste product te wensen overliet. We hebben dit uiteindelijk voor u opgelost met:
- een kosteloos...
Beste Tim,
- een kosteloos nieuw product
- het zoeken van een nieuwe monteur
- het persoonlijk na werktijd leveren van het nieuwe product
- een extra coulance korting van €181,50 incl. BTW.
Het spijt ons oprecht dat we ondanks deze inspanningen u nog steeds niet tevreden hebben weten te stellen. Het is ons doel iedere klant met een tevreden gevoel te laten genieten van zijn aankoop. Dat is hier misgegaan en daar balen wij van. Desondanks hopen wij dat u van de nieuwe daktoetreding nog jaren plezier heeft.
Alle medewerkers van Team Bouw-handel.nl

Peter Pekel

We zien de zon weer

Uw ervaring

Alles toppie geregeld, zeer vriendelijke mensen gewoon zoals moet, daarvoor dank.

Brenda

Mooie lichtkoepel. Geleverd op afspraak

Mooie lichtkoepel. Snelle levering

Paul

Behulpzaam en betrouwbaar.

Uw ervaring

Heel goed, kreeg iemand aan de lijn en kreeg geleverd war ik nodig had binnen de beloofde termijn.