Elzinga

Snelle levering van 2 dakramen

Zwemschool van Geloof

Helemaal top

Uw ervaring

Lichtkoepel scherpe prijs, helemaal compleet met afdichtrubber, schroeven en kapjes.

Arie Hofland

Bestelling Fakro dakraam

Uw ervaring

Prima ervaring! Prettige site om te zoeken wat je nodig hebt met zinvolle informatie. Duidelijke communicatie via de mail qua bestelling en het product was goed verpakt voor het transport.
De...
De bezorging van het product via van Duijghuijzen was een verhaal apart, dat was tot nu toe het enige minpunt.

bart Heesakkers

Lichtkoepels

Uw ervaring

mijn bestelling was super netjes en op tijd geleverd

Jeroen Alferink

Fakro vlizotrap

Snel geleverd

Ekadservice

Het was heel goed

Jos van der Wal

Positief

Uw ervaring

Duidelijke website en goed afhandeling

E Schutz

Lichtkoepel rond 80cm gekocht

Uw ervaring

Ook nog even via de telefoon contact gehad en advies gevraagd. En binnen een week gratis geleverd voor een zeer redelijke prijs!

paul

QR code werkt niet

Uw ervaring

Een handleiding is niet erbij en de QR code (buitenkant doos) om deze te downloaden werkt helaas niet. Je komt wel in de website maar de keuze om platdak en rond 35cm te kiezen werkt niet. Jammer.... Een handleiding is niet erbij en de QR code (buitenkant doos) om deze te downloaden werkt helaas niet. Je komt wel in de website maar de keuze om platdak en rond 35cm te kiezen werkt niet. Jammer. Beoordeling is niet geplaatst omdat ze minder dan 3 sterren is. Na een paar dagen zeggen ze sorry en wordt me verteld dat ze graag een handleiding hadden willen sturen, maar doen ze niet. Of de QR code aangepast wordt vertellen ze ook niet. Ik krijg wel het verzoek om de review te herzien. Heel vreemd allemaal. Ik maak er 4 sterren van zodat het verhaal wel op de site komt. Eigenlijk blijft beoordeling 2 sterren!

Reactie Bouw-Handel.nl:

Beste Paul,
Beste Paul,
Hartelijk dank voor uw feedback, zoals gezegd waren wij er niet van op de hoogte dat de QR code voor de handleiding van Solatube niet werkte. Voor de goede orde, de leverancier is verantwoordelijk voor de QR code en de handleiding. Wij niet, maar zien het wel als onze verantwoordelijkheid dat u de juiste informatie heeft. Wij hebben u de handleiding toegestuurd per mail.
Wij waren helaas niet in de gelegenheid eerder te reageren vanwege drukte. Onze uitdrukkelijk excuses dat u hier een paar dagen op heeft moeten wachten.
Omdat wij in de gelegenheid moeten zijn om te kunnen reageren worden negatieve recensies 7 dagen on hold gezet en daarna sowieso automatisch geplaatst.
Ten slotte een tip voor de volgende keer, stuur ons direct een e -mail naar info@bouw-handel.nl zodat we daar ook direct op kunnen reageren. Dat communiceert makkelijker dan via een review. We kunnen dan namelijk geen bijlages versturen.
Wij wensen u uiteraard veel plezier van u Solatube en succes met de montage.
Mocht u hier vragen over hebben dan weet u ons te vinden.
Bouw-handel.nl

Kees

Snel, duidelijk en netjes

Uw ervaring

Met een beetje argwaan besteld, maar blijken hun naam waar te maken. Snelle en nette levering, goede ondersteuning en vriendelijk personeel.