Roel

Uitstekend advies. Denken mee en doen wat ze beloven.

Uw ervaring

Deze webshop is gewoon telefonisch bereikbaar. Medewerkers denken met je mee over oplossingen. Levering ging vlot en volgens afspraak.

Gerard

Goede spullen en snelle levering

Uw ervaring

Goede en positieve ervaring. Duidelijke omschrijving van het produkt.

De Haas

Snel en goed afgeleverde goederen

Dit is mijn eerste ervaring met de Bouw Handel

Andreas

Goede service en geduldige uitleg

Top

Arjan Berfelo

Prachtig verpakt bouwpakket ontvangen, sneller dan verwacht.

Uw ervaring

Goed passende panelen, duidelijke instructies erbij en mooie kwaliteit hout. Alleen de schroeven voor o.a. de bevestiging van de scharnieren zijn >1 cm te lang en komen aan de binnenkant van de kast... Goed passende panelen, duidelijke instructies erbij en mooie kwaliteit hout. Alleen de schroeven voor o.a. de bevestiging van de scharnieren zijn >1 cm te lang en komen aan de binnenkant van de kast er ruimschoots doorheen.

Pim Verhoeven Timmerwerken

Goede service, fijne uitleg, nette medewerker

Uw ervaring

Ik belde voor informatie over een vlizotrap, die kreeg ik prima uitgelegd. Het model dat ik graag wilde was er niet en zou voorlopig niet komen, dat je dan een model hoger krijgt vind ik goede... Ik belde voor informatie over een vlizotrap, die kreeg ik prima uitgelegd. Het model dat ik graag wilde was er niet en zou voorlopig niet komen, dat je dan een model hoger krijgt vind ik goede service, zeker als je daar voor het eerst iets koopt. Dat zal dus niet de laatste keer zijn.

Berkelaar

Keurig geleverd

Snel geleverd

prive aow-er 86 jaar

Goede, vlotte bediening met kennis

Uw ervaring

exacte antwoorden op mijn vragen

Jon Smak

Vlizotrap...

Uw ervaring

De bestelling is netjes afgeleverd, dit werd netjes via mail gecommuniceerd.

Frank Faassen

Bouwhandel heeft moj prerfect geholpen.

Zeer goede ervaring