Casa Contente Bake/ onderdeel van UdodrumT

Super efficiënt, duidelijke website, vlotte levering.

HOTTUBSelect B.V.

Super!
Super!
Een bedrijf dat staat voor zijn klanten. Heeft de juiste prijs/kwaliteit verhouding, blijft ontwikkelen in zijn producten en houdt korte lijnen voor bestellingen, vragen, leveringen maar ook garantie.

Reactie Bosta Nederland:

Wat fijn dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor!

rene verboven

Fijn bedrijf

Relax Outdoor

Fijne Firma met snelle leveringen de juiste producten en een groot assortiment.

APP A Perfect Pool

Een van de beste groothandels welke de Benelux rijk is. Altijd vriendelijk, altijd snel en super betrouwbaar.

Reactie Bosta Nederland:

Bedankt voor dit mooie oordeel! We zijn blij om dit te horen.

Meteor Systems BV

Professioneel bedrijf met een snelle levering en een klantenservice waarbij je gelijk wordt geholpen. De website is overzichtelijk en bestellen via de website gaat gemakkelijk.

Reactie Bosta Nederland:

Bedankt Richard! Dit horen we erg graag.

Ton de Kort Beregeningstechniek

Prima bedrijf om mee samen te werken met deskundige, klantvriendelijke medewerkers. Veel kwalitatief hoogwaardige materialen in voorraad en daardoor snelle levering.

Marcel, Ruijs Tuintechniek

Sinds enige jaren ben ik klant bij Bosta. Een vaste accountmanager draagt zorg voor korte lijntjes en duidelijke communicatie. Grote voorraad, snelle leveringen.

Jos

Goed bedrijf , komt afspraken na en heeft ook in deze tijd met levertijden toch het meeste kunnen leveren .