9.5/10

K. ter Maat

Super, na bestelling werd ik meteen persoonlijk gebeld dat het pakketje 1 dag later kwam aangezien de postbode net weg was. Erg netjes!

A smetsers

Het was mijn eerste bestelling en het ging geweldig ik ben goed op de hoogte gehouden over de verzending

Zeer goede service

Super positief.

Telefonisch contact gehad en bijzonder meedenkend geweest

Terug bellen zoals beloofd zou wel netjes geweest ijn

Positief hebben voor mij een paar schoenen een aantal dagen weggelegd, zodat ik ze kon op halen als ik in de buurt was.

Sevice

Je meer bekendheid geven.
Nu via leverancier Piedi Nudie schoenen van het bestaan van deze winkel vernomen.

Online maat 38 besteld, aangezien deze net te klein waren de volgende dag direct 39 besteld. Toen we het pakket opende had Borremans er gratis extra zooltjes bij gedaan, mocht deze schoen net te...

Klantgericht

Redelijk goed, zijn snel met leveren en ook met geld terug storten

Misschien het retour formulier verbeteren, ,dat er op moet staan, past niet,te klein, of te groot, of te smal, maar geen van die punten zijn te vinden op het formulier.

Helen Casarotto

Makkelijk online bestellen en de schoenen werden keurig afgeleverd. Ik was ook ontzettend blij met de sandalen omdat Stuppy niet over verkrijgbaar is in Nederland. Echt een aanrader

Karin

Mooie schoenen, netjes verstuurd.
Goede maat.

Leuke vlotte schoenen in extra breedte maten.

Wat een goede service. Ik zal zeker mensen aanraden om bij jullie een schoen te kopen. En jullie zijn goedkoper dan de rest.. Top top. Optijd bezorgd.

Goede en snelle service. En optijd bezorgd. En overzichtelijke site.