Hoeveel sterren geef je het proces van Bord&Stift?
Hoeveel sterren geef je het eindresultaat?

Karen Janssen / DOCK

Binnen drie weken heeft Bord&Stift ons strategieplan omgezet in een kort en krachtig animatiefilmpje.

Landelijk Fietsplatform

Bord & Stift heeft een betrokken team dat in korte tijd een goed white board animatie heeft opgeleverd.

Reactie Bord&Stift:

Het klopt dat we het proces in dit geval beter hadden kunnen doen inderdaad - nogmaals excuses voor de zaken die niet goed liepen. We nemen je feedback zeker mee en gaan ons best doen om te zorgen... Het klopt dat we het proces in dit geval beter hadden kunnen doen inderdaad - nogmaals excuses voor de zaken die niet goed liepen. We nemen je feedback zeker mee en gaan ons best doen om te zorgen dat het volgende keer vlekkeloos gaat!
Groet, Charlotte (Bord&Stift)

Joost

Fijne samenwerking met fijne mensen!

Bernard, Noto Services

Het is erg fijn dat B&S veel vrijheid biedt met je keuzes en luistert naar je wensen. Ook prettig dat B&S veel en snel communiceert over voortgang en planning.

Gemeente Zeist

Bord en Stift is een enthousiaste club mensen die in korte tijd (twee weken) voor ons een productie wisten op te leveren. Snel en flexibel. We konden snel schakelen. En ze hadden goede ideeën in het... Bord en Stift is een enthousiaste club mensen die in korte tijd (twee weken) voor ons een productie wisten op te leveren. Snel en flexibel. We konden snel schakelen. En ze hadden goede ideeën in het uitwerken van een verhaal naar tekeningen.

Knowmads Business School Amsterdam

Prettige samenwerking; open en duidelijke communicatie, afspraken goed nagekomen, goede input voor zowel de tekst als de tekeningen. We zijn erg blij met het resultaat!

Mathieu Tjoeng

Snel, goed van begrip, zelfs een moeilijke tekst in het Engels voor een congres met 23 nationaliteiten uitstekend gevisualiseerd. Alle complimenten ! Mathieu Tjoeng

Joris Tieleman - De Nationale Denktank

De samenwerking met Bord&Stift was heel fijn. Heen en weer met Yara die voor ons de tekeningen ontwierp en maakte, in heel goed overleg en met creatieve ideeen van haar, en in hele korte tijd een... De samenwerking met Bord&Stift was heel fijn. Heen en weer met Yara die voor ons de tekeningen ontwierp en maakte, in heel goed overleg en met creatieve ideeen van haar, en in hele korte tijd een prachtig filmpje opgeleverd!

DebatUnie

Het traject bij Bord & Stift hebben wij als prettig en productief ervaren. Over het resultaat zijn we erg tevreden!

Joost Bosma / NS

Erg mooi om te zien hoe een verhaal tot leven komt! Erg creatieve club.