Hoeveel sterren geef je het proces van Bord&Stift?
Hoeveel sterren geef je het eindresultaat?

Mathieu Tjoeng

Snel, goed van begrip, zelfs een moeilijke tekst in het Engels voor een congres met 23 nationaliteiten uitstekend gevisualiseerd. Alle complimenten ! Mathieu Tjoeng

Joris Tieleman - De Nationale Denktank

De samenwerking met Bord&Stift was heel fijn. Heen en weer met Yara die voor ons de tekeningen ontwierp en maakte, in heel goed overleg en met creatieve ideeen van haar, en in hele korte tijd een...

DebatUnie

Het traject bij Bord & Stift hebben wij als prettig en productief ervaren. Over het resultaat zijn we erg tevreden!

Joost Bosma / NS

Erg mooi om te zien hoe een verhaal tot leven komt! Erg creatieve club.

tandartspraktijk Beethovenrode

Onze ervaring is uitstekend met het stap voor stap doornemen van de tekst en het uiterlijk van het filmpje.

Peter Vrijhoef, Semmtech

Leuke creatief bedrijf die problemen en oplossingen zo begrijpbaar mogelijk proberen te maken. Communicatie was prettig en direct. Aanrader!

Henry van Eck - Montae, uw pensioenbureau

Bord&Stift: de perfecte combinatie van goed en leuk zaken doen! Via een soepel en efficiënt proces zijn we samen tot de juiste filmpjes gekomen.

Rian Eijsermans WKZ/UMC Utrecht

Zeer prettige en plezierige samenwerking met een enthousiast en zeer kundig team.
De lijntjes waren erg kort en we hadden steeds snel terugkoppeling over het een en ander. Kortom: Super!!