Hoeveel sterren geef je het proces van Bord&Stift?
Hoeveel sterren geef je het eindresultaat?

Stichting Trustfonds Hippische Alliantie Rotterdam

Plezierige samenwerking, goede communicatie en mooi eindresultaat.

durfteverbinden.nl

Wij hebben de samenwerking als zeer positief, constructief en prettig ervaren.

Kloosterboer-Decor

Bord&Stift heeft met veel enthousiasme en aandacht onze wensen vertaalt naar een fantastisch leuk filmpje!

Marieke Theeuwen/provincie Utrecht

Prettige samenwerking: flexibel en snel reageren.

Karen Janssen / DOCK

Binnen drie weken heeft Bord&Stift ons strategieplan omgezet in een kort en krachtig animatiefilmpje.

Landelijk Fietsplatform

Bord & Stift heeft een betrokken team dat in korte tijd een goed white board animatie heeft opgeleverd.

Reactie Bord&Stift:

Het klopt dat we het proces in dit geval beter hadden kunnen doen inderdaad - nogmaals excuses voor de zaken die niet goed liepen. We nemen je feedback zeker mee en gaan ons best doen om te zorgen dat het volgende keer vlekkeloos gaat!
Groet, Charlotte (Bord&Stift)

Joost

Fijne samenwerking met fijne mensen!

Bernard, Noto Services

Het is erg fijn dat B&S veel vrijheid biedt met je keuzes en luistert naar je wensen. Ook prettig dat B&S veel en snel communiceert over voortgang en planning.

Gemeente Zeist

Bord en Stift is een enthousiaste club mensen die in korte tijd (twee weken) voor ons een productie wisten op te leveren. Snel en flexibel. We konden snel schakelen. En ze hadden goede ideeën in het...

Knowmads Business School Amsterdam

Prettige samenwerking; open en duidelijke communicatie, afspraken goed nagekomen, goede input voor zowel de tekst als de tekeningen. We zijn erg blij met het resultaat!