Hoeveel sterren geef je het proces van Bord&Stift?
Hoeveel sterren geef je het eindresultaat?

Mayke den Ouden van Mindful Moments

Heel professioneel en vriendelijk zijn ze bij bord en stift. Ze werken met z'n allen hard aan een mooi eindresultaat. Dat is bij het filmpje van Mindful Moments over mindful parenting zeker gelukt!

Thijs MijnZaak Ondernemerscoaching

Razendsscherp en toegankelijk jong team met doorleefde ervaring, flexibel, analytisch, to the point, ontspannen en met goede humor en relativeringsvermogen. Ze staan voor elkaar en als een team.... Razendsscherp en toegankelijk jong team met doorleefde ervaring, flexibel, analytisch, to the point, ontspannen en met goede humor en relativeringsvermogen. Ze staan voor elkaar en als een team. Bijzonder prettige ervaring!

Dare2Dream

Het was heel prettig samenwerken met het team van Bord&Stift. De enthousiasme en passie van de professionals bij Bord&Stift werkt heel aanstekelijk. We zijn zeer trots op het super mooie filmpje.

Zorg voor innoveren, Mirjam Dijkema

Snel en flexibel, meedenkend en dat voor een prima prijs! Fijn ook het directe contact met zowel de tekenaar als de voice over ... waardoor je precies dat krijgt wat je wilt.

Bardo/ leven in de laatste fase

Zeer content met de keuze voor Bord&Stift!

Noor Cossee / Nederlandse Spoorwegen

Superleuk bedrijf om mee samen te werken, snel schakelen, flexibel én met een prachtig resultaat!

WENB

Prima organisatie! Ik kreeg heel snel een planning en een offerte. De verdere afstemming verliep plezierig en B&S leverde altijd precies op tijd datgene wat was afgesproken. De over te brengen... Prima organisatie! Ik kreeg heel snel een planning en een offerte. De verdere afstemming verliep plezierig en B&S leverde altijd precies op tijd datgene wat was afgesproken. De over te brengen boodschap werd op een hele knappe en aansprekende manier in het filmpje verwoord en verbeeld. .

Ans Konijn/Inholland Sportkunde

We hebben prettgi samengewerkt met Bord & Stift. Het proces is aan de voorkant helder en er is voldoende ruimte voor inbreng en aanpassingen. Wij zijn heel blij met het eindresultaat.

NS

De kracht van Bord&Stift zit wat mij betreft in het snelle schakelen, actief meedenken en de prettige mensen die er werken! Wij zijn zeer tevreden over het resultaat, wat binnen een erg kort... De kracht van Bord&Stift zit wat mij betreft in het snelle schakelen, actief meedenken en de prettige mensen die er werken! Wij zijn zeer tevreden over het resultaat, wat binnen een erg kort tijdsbestek is geleverd.

Sonja de Bake Gemeente den haag

Mijn ervaring was heel goed. Snelle reactie op ons voorstel om bij elkaar te komen (de volgende dag al!)flexibel ook in de afspraken daarna, dat werkte erg prettig. Daarnaast was de samenwerking ook... Mijn ervaring was heel goed. Snelle reactie op ons voorstel om bij elkaar te komen (de volgende dag al!)flexibel ook in de afspraken daarna, dat werkte erg prettig. Daarnaast was de samenwerking ook erg prettig, nieuwsgierig en kunnen goed inleven, daar hebben we ook echt de tijd voor genomen en is ook belangrijk onderdeel van het proces, vindt ik. Daarna wordt er weer individueel gewerkt maar ook hierin werd alles snel opgepakt, iedereen was goed bereikbaar voor de feedback. Kortom, een fijne samenwerking, snel, flexibel, nieuwsgierig en heel open!