Hoeveel sterren geef je het eindresultaat?
9.2/10

74 Reviews

9/10

Uitstekend samenwerking! Professioneel en flexibel.

9/10

Bord&Stift is een van de meest klantvriendelijke bureaus die ik ken. Ze gaan tot het uiterste om tot een goed resultaat te komen. Daarbij stellen ze zich positief en leerbaar op, heel prettig... Bord&Stift is een van de meest klantvriendelijke bureaus die ik ken. Ze gaan tot het uiterste om tot een goed resultaat te komen. Daarbij stellen ze zich positief en leerbaar op, heel prettig samenwerken.

Arjen Tuinhof de Moed/NS

10/10

Bord en Stift heeft een leuk team met een open en zeer intelligente benadering. Ons Filmpje is niet alleen grappig maar vooral informatief en 'to the point'.
Aanrader!

Yvo Dolmans / Kreuze Telecom

10/10

Een hele prettige club om zaken mee te doen. Houden zich aan de afspraken, zijn flexibel en denken mee in het gewenste resultaat.

Stichting Hartekind

9/10

Hele prettige samenwerking met een prachtig eindresultaat!

Movisie

9/10

We hebben Bord&Stift ingeschakeld voor een filmpje met best een lastig verhaal. Ze hebben het verhaal buitengewoon knap verwerkt en teruggebracht naar de kern. Daarnaast werkt Bord&Stift snel en... We hebben Bord&Stift ingeschakeld voor een filmpje met best een lastig verhaal. Ze hebben het verhaal buitengewoon knap verwerkt en teruggebracht naar de kern. Daarnaast werkt Bord&Stift snel en secuur. Met een prachtig eindresultaat! Dank jullie wel.

Meester Spits

10/10

Bord in Stift is uitermate goed in staat om te schakelen tijdens het proces: het betrekken van meer/minder collega's, fysiek overleg of juist per e-mail, brainstormen buiten de kaders op zowel... Bord in Stift is uitermate goed in staat om te schakelen tijdens het proces: het betrekken van meer/minder collega's, fysiek overleg of juist per e-mail, brainstormen buiten de kaders op zowel tekst- als beeldniveau of juist adviserend/sturend waar nodig. Het gehele proces kwam hierdoor ten goede aan het eindresultaat en dat heb ik als zeer prettig als effectief ervaren.

Detailhandel Nederland

8/10

Bord&Stift is een prettig bedrijf. Denkt met je mee. Adviseert je goed. Maakt mooie filmpjes, die blijven ‘hangen’.